۰ نفر

وضعیت راه ها؛

محورهای شمالی همچنان ترافیک است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبر: 633508
محورهای شمالی همچنان ترافیک است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در جاده‌های شمالی کشور همچنان سنگین و پر حجم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده، ولی آباد و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده آب اسک هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت وبرگشت) شاهد تردد روان هستیم، اما در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع شاهد ترافیک سنگین هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور‌های شمالی کشور، شاهد بارش باران، رعد و برق و رگبار و در مناطق مستعد تگرگ، وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، شرق مازندران، تهران، البرز، قزوین، گیلان، اردبیل، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و فارس هستیم.

مسافران احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام دهند و پیش از عزیمت به جاده‌های کشور آخرین وضعیت را از سامانه‌های اطلاع‌رسانی ۱۴۱ دریافت کنند.

در ۴ روز گذشته حجم میزان تردد‌ها در جاده‌های کشور رشد بیش از ۷۰ درصدی داشته و میانگین تردد روزانه به بیش از ۲ میلیون خودرو در جاده‌های برون شهری رسیده است.