۰ نفر

آغاز طرح فروش اقساطی خودرو ، تحویل ۱ ساعته!

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 704063
آغاز طرح فروش اقساطی خودرو ، تحویل ۱ ساعته!

پاندمی کرونا، جهان را وارد مرحله تازه‌ای از حیات بشر کرد. اهمیت فاصله‌گذاری، رعایت حریم شخصی و لزوم استفاده از خودرو شخصی را باید میراث سال‌های همه‌گیری این ویروس منحوس به‌شمار آورد.

 اگرچه شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر محصولات ایرانی یا خارجی همواره متقاضیان بسیاری داشت، اما در ایام اوج‌گیری کرونا سطح تقاضا برای خرید اقساطی، نقدی و حتی خودرو کارکرده نیز بسیار بالا گرفت. همه این‌ها در حالی است که طی دهه گذشته فرهنگ‌سازی‌های گسترده‌ای برای عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین و لزوم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از آلودگی هوا انجام شده بود. البته در دنیای امروز اکثر خودروها مجهز به استاندارد آلایندگی هستند و کمترین سطح آلاینده‌ها را وارد جو می‌کنند. بنابراین داشتن یک خودرو شخصی دیگر صرفا جنبه تجملاتی و چشم و هم‌چشمی ندارد، بلکه یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر خانواده محسوب می‌شود.

آغاز طرح فروش اقساطی خودرو ، تحویل ۱ ساعته!

چرا خرید اقساطی خودرو همیشه پرطرفدار است؟

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، فروش قسطی ایران خودرو و دیگر خودروهای داخلی یا خارجی همیشه با استقبال خوبی از سوی مشتری ایرانی مواجه می‌شود. شاید شما هم وقتی با دوستان نزدیکتان گپ و گفت می‌کنید به این موضوع اشاره کنید که در کشور ما هر جا صحبت از خرید قسطی باشد، مردم برای آن صف می‌کشند! فرقی ندارد که خرید اقساطی از یک هایپرمارکت باشد یا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور! اما آیا به نظر شما همه افرادی که ترجیح می‌دهند خریدهای بزرگ و کوچک خود را قسطی انجام دهند، با مشکل تامین مالی مواجهند؟! مسلما نه!

بگذارید با یک مثال برایتان توضیح دهیم که چرا خرید قسطی خانه، زمین، لوازم منزل، حتی لباس، کفش یا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری در کشور ما حتی از نظر کارشناسان مالی و اقتصادی هم منطقی و معقول است. اگر ما در کشوری زندگی می‌کردیم که قیمت‌ها دارای ثبات بودند و نرخ تورم منفی یا صفر بود، با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانستیم در موعد مشخص خریدهای بزرگ خود را انجام دهیم. به‌این ترتیب اگر شاهین سایپا دلمان را می‌بُرد؛ لازم نبود به دنبال پیدا کردن طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری بگردیم، بلکه از همین ماه پس‌انداز می‌کردیم و کمتر از یک سال دیگر خودرو محبوبمان را می‌خریدیم. اما الان اوضاع چگونه است؟!

اوضاع اکنون به‌نحوی است که اولا درآمدها کفاف افزایش مدام قیمت کالاهای اساسی را نمی‌دهد، ثانیا امکان پس‌انداز وجود ندارد و از همه مهم‌تر حتی اگر پول کافی برای پس‌انداز ماهانه وجود داشته باشد هم، قیمت خودرو تا چند ماه دیگر ثابت نخواهد ماند و قطعا افزایش پیدا می‌کند. این شرایط فقط در بازار خودرو حاکم نیست و تقریبا برای خرید هر کالای بزرگ و کوچکی که فکرش را بکنید، صدق می‌کند. به‌همین دلیل تاکید داریم که از طرح‌های فروش اقساطی بهمن موتور ، ایران خودرو، سایپا و ... نباید به آسانی گذشت.

چه کسانی متقاضی خرید اقساطی خودرو هستند

اگرچه شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، برای افرادی که مشکل تامین اعتبار برای خرید نقدی دارند یک راه‌حل کاربردی است، اما این بدین معنا نیست که افراد متمول سراغ طرح‌های اقساطی نمی‌روند. خرید قسطی ماشین برای همه اقشار جامعه دارای مزایایی است:

آغاز طرح فروش اقساطی خودرو ، تحویل ۱ ساعته!

  • مزایای خرید اقساطی خودرو برای اقشار کم درآمد

به‌دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که پیشتر شرح آن را مطرح کردیم، امکان خرید نقدی خودرو برای اقشار کم‌درآمد عملا ممکن نیست. زیرا نه شرایط پس‌انداز کردن را دارند نه حتی توان خرید از کمپانی سازنده را. زیرا در هر دو حالت باید مبلغ قابل توجهی را یکباره بپردازند. بنابراین خرید یک خودرو اقتصادی با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، بهترین گزینه‌ای است که پیش روی این افراد قرار می‌گیرد. به‌جای اینکه یک خودرو دست دوم بخرند و ماهانه بخش قابل توجهی از درآمد خود را هزینه تعمیر و نگهداری از ماشین مستهلک کنند، یک خودرو نو می‌خرند و به‌طرز قابل توجهی هزینه‌های جانبی خود را کاهش می‌دهند.

  • مزایای خرید اقساطی خودرو برای اقشار متوسط

دهک‌های میانی جامعه می‌توانند از فرصت خرید قسطی برای ارتقای سطح رفاه و معیشت خود بهره گیرند. این افراد غالبا هم اکنون دارای یک ماشین معمولی هستند و با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند یک ماشین مدرن سوار شوند. خرید قسطی ماشین موجب رسیدن افراد به انضباط مالی می‌شود و شرایطی فراهم می‌کند تا دیگر در هنگام خرید، دغدغه موجودی جیب را نداشته باشید!

  • مزایای خرید اقساطی خودرو برای ثروتمندان

حتما شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که پول، پول می‌آورد! آیا همه ثروتمندان به یک منبع بی انتهای پول متصل هستند؟ مسلما نه! بلکه حفظ ثروت تنها در صورتی ممکن است که با درک درست شرایط اقتصادی بتوان بهترین تصمیمات را گرفت. یک فرد با درآمد عالی قطعا به‌اندازه خرید چندین دستگاه جک یا KMC پول در حساب بانکی خود دارد، اما چه عاملی باعث می‌شود به‌سراغ طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور برود؟! شم اقتصادی! او به خوبی می‌داند که صرف این همه پول برای یک خرید استهلاک‌پذیر اصلا منطقی نیست، بنابراین به‌جای اینکه بخش قابل توجهی از سرمایه خود را یکباره برای خرید خودرو صرف کند، ماشین را قسطی می‌خرد و بقیه پول را در دیگر فعالیت‌های زودبازده صرف می‌کند. از طرفی امروز با هر قیمتی که اقدام به خرید خودرو کند، چندین ماه دیگر گران‌تر آن را خواهد فروخت. بدین ترتیب خرید قسطی خودرو را باید نوعی سرمایه‌گذاری برای همه اقشار جامعه محسوب کرد.

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو

نمی‌توان از مزایای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، خرید قسطی ایران خودرو، کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی و خارجی سخن گفت بدون اینکه به‌این موضوع بپردازیم که بهترین مرکز فروش خودرو قسطی کدام است. اگرچه عنوان "بهترین" یک مفهوم نسبی است، اما باید مواردی را در نظر بگیرید تا بدانید با کدام مجموعه پای میز معامله بنشینید. فرقی نمی‌کند که قصد شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا یا خودروهای خارجی را داشته باشید، در هر حال باید فروشنده امتیازات زیر را برای شما در نظر بگیرد:

آغاز طرح فروش اقساطی خودرو ، تحویل ۱ ساعته!

  • تحویل فوری و آنی خودرو

  • خرید قسطی با حداقل سرمایه

  • اقساط بلند مدت

  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری

  • ثبت سند خودرو به نام خریدار به اندازه مبلغ پیش پرداخت

  • مشاوره رایگان پیش از خرید

  • تنظیم قراردادهای شفاف

  • عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده

  • قیمت واقعی

  • حاشیه سود بر اساس عرف بازار

  • تنوع قابل قبولی از انواع محصولات ایرانی و خارجی

احتمالا الان با خود می‌گویید آیا اصلا مجموعه‌ای وجود دارد که همه این امتیازات را با هم و در کنار هم برای مشتری در نظر بگیرید؟! در پاسخ باید بگوییم بله! وجود دارد. ما حتی زحمت تحقیق و پرس و جو را هم برای شما کم کرده‌ایم و با یک پیشنهاد ویژه برای فروش اقساطی کرمان موتور ، سایپا و ایران خودرو قصد داریم این مقاله را به پایان برسانیم. آرشا خودرو، عنوان مجموعه‌ای با سابقه و خوشنام است که صدها معامله موفق فروش اقساطی خودرو را در کارنامه دارد بدون اینکه حتی یک گزارش از نارضایتی مشتریان یا بدعهدی در قراردادها از عملکرد مجموعه به ثبت رسیده باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز برای خرید قسطی ماشین می‌گردید، نیاز به تحقیقات بیشتر نیست. با خیال راحت با مدیران فروش آرشا خودرو پای میز معامله بنشینید و لذت یک خرید قسطی را تجربه کنید. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری و استعلام قیمت روز محصولات ایرانی و خارجی با مراکز فروش آرشا خودرو تماس بگیرید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.