۰ نفر

مهار آتش سوزی فرودگاه شیراز؛ این حادثه چقدر خسارت داشت؟

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۷
کد خبر: 705149
مهار آتش سوزی فرودگاه شیراز؛ این حادثه چقدر خسارت داشت؟

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مهار شد و محبوس شدگان نیز نجات یافتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هادی عیدی گفت: ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آتش سوزی در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز اعلام شد.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی از ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی،مهار آتش سوزی و نجات به محل این حادثه اعزام شدند،افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل و بررسی های لازم مشخص می شود که آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان ۳ طبقه اداری فرودگاه رخ داده است که با تلاش آتش نشانان مهار شده است.

وی عنوان کرد: به علت حجم زیاد دود در طبقه دوم و سوم این ساختمان ۳ نفر از کارکنان مسیر خروج از ساختمان را پیدا نکرده و در این محل محبوس می شوند که با کمک آتش نشانان این ۳ نفر از محل خارج و به محیطی امن منتقل می شوند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در حال حاضر تیم های عملیاتی در حال تهویه دود در این محل هستند و این آتش سوزی با هیچ صدمه و تلفات جانی مهار شده است.

وی در پایان افزود: علت این حادثه بعد از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.