۰ نفر

محاکمه مردی به اتهام آزار 8 زن

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبر: 389884
محاکمه مردی به اتهام آزار 8 زن

مرد جوانی که چند زن را ربوده و مورد آزار قرار داده و چند خودرو سرقت کرده‌ است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، این مرد زمانی دستگیر شد که مأموران او را با خودرویی سرقتی دیدند و تحت تعقیب قرار دادند. تعقیب متهم بعد از آن در دستور کار مأموران قرار گرفت که پزشکی جوان به مأموران خبر داد خودروی مزدا 3 او سرقت شده‌ است.

این زن گفت: از مطب بیرون آمدم و متوجه شدم خودروی مزدا 3 که من سوار می‌شدم و متعلق به خواهرم بود سرقت شده‌ است. سارق به جای ماشین من یک مزدا 3 دیگر گذاشته‌ که کاملا خراب و شیشه‌هایش شکسته شده‌ بود. با این شکایت مأموران تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند و متوجه شدند مزدا 3 که در محل خودروی زن پزشک پارک‌ شده‌ نیز سرقتی است و گزارش سرقت این ماشین هم که متعلق به یک زن است چند روز قبل داده شده ‌است. به این ترتیب مأموران مرد سارق را تحت تعقیب قرار دادند و زمانی‌ که در حال گشت‌زنی بودند خودروی سرقتی را مشاهده و آن را تعقیب کردند. هرچند مرد سارق تلاش زیادی ‌کرد تا فرار کند اما در نهایت یک راننده تاکسی سد راه او شد و مأموران متهم را دستگیر کردند. متهم 25ساله به سرقت دو خودروی مزدا 3 و 4 پراید اعتراف کرد و معلوم شد برای تجاوز به هشت زن تلاش کرده و موفق شده‌ بود به شش نفر از آنها تعرض کند. به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و دادستان درخواست مجازات او را کرد. سپس شاکیان در جایگاه قرار گرفتند. از میان 12 شاکی این پرونده سه نفر از آنها در دادگاه حاضر بودند. شاکی اول که صاحب مزدا 3 بود، شکایت خود را مطرح کرد و گفت: من در خیابان دماوند در منزل یکی از آشنایانم میهمان بودم. حدود چهار صبح که برای رفتن به خانه از خانه آشنایانم خارج شدم متوجه شدم ماشینم سرقت شده است و به پلیس گزارش دادم؛ چند روز بعد به من خبر دادند ماشینم پیدا شده است. زمانی که برای تحویل آن رفتم متوجه شدم شیشه‌های ماشین خرد شده، جلوبندی ماشین به طور کامل از بین رفته، تعدادی از وسایل ماشین از جمله دو لاستیک آن سرقت شده و بخشی از وسایل شخصی من از ماشین سرقت شده است. من خواستار جبران خسارت و مجازات متهم هستم. سپس دومین شاکی در جایگاه قرار گرفت.

 او که از سوی متهم مورد تعرض قرار گرفته بود، گفت: من از مدرسه دخترم به سمت خانه می‌رفتم، یک پراید جلوی پایم توقف کرد. اول فکر کردم مسافرکش است چون ماشین خیلی کهنه بود سوار شدم و چند دقیقه بعد وقتی راننده داشت دنده عوض می‌کرد متوجه تاول‌های روی دست او شدم و شک کردم. منتظر فرصت بودم که پیاده شوم. او راه‌ها را اشتباه می‌رفت و وقتی اعتراض کردم گفت می‌خواهد ترافیک را دور بزند. وقتی تصمیم گرفتم پیاده شوم به او گفتم ماشین را متوقف کند که یکدفعه سمت من برگشت. من از دیدنش ترسیدم خیلی کثیف و به‌هم‌ریخته بود. چشم‌هایش حالت خاصی داشت؛ وقتی دید من ترسیدم گفت می‌خواهد دنده‌عقب برود اما صندلی راننده را خواباند و به سمت من آمد. او خودش را روی من انداخت؛ مقاومت کردم و اجازه ندادم به من تعرض کند. وقتی دید حریفم نمی‌شود پیچ‌گوشتی را روی دنده‌ام گذاشت و گفت که می‌زند. تلفنم را درآوردم از شوهرم کمک بگیرم، گوشی را پرت کرد و گفت من را می‌کشد. خیلی التماس کردم؛ گفتم من شوهر و بچه دارم؛ توجهی نکرد چشم‌هایم را بستم و خودم را از ماشین به بیرون پرت کردم و گفتم نهایتش این است که می‌میرم. خدا را شکر زنده ماندم اما اجازه ندادم این مرد به من تجاوز کند. شاکی سوم که خواهر دکتر جوان بود، گفت: ماشین من دست خواهرم بود و خواهرم با آن رفت‌وآمد می‌کرد که به من گفت ماشین سرقت شده‌ است. متهم از مقابل مطب خواهرم ماشین را دزدیده و به آن خسارت سنگینی وارد کرده و من خواستار مجازات متهم هستم. وقتی نوبت به متهم رسید، او در جایگاه قرار گرفت. قاضی کی‌خواه رئیس دادگاه خطاب به متهم گفت: در میان متهمان دیگر تو به جانور تهران معروف شدی و تو را یکی از مجرمان خطرناک می‌دانند. تو متهم به هشت فقره آدم‌ربایی و تجاوز به‌عنف و شش فقره سرقت خودرو هستی. بخشی از اتهام تو نگهداری ماده مخدر شیشه است که در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود. متهم گفت: من اتهام تجاوز را قبول ندارم. این زن‌ها دروغ می‌گویند؛ من با کسی کاری نکردم. قاضی گفت در چند مورد پزشکی قانونی تعرض را تأیید کرده ‌است. متهم جواب داد: یکی از این زن‌ها زنی بود که با من رابطه داشت و ما از قبل دوست بودیم اما دیگران دروغ می‌گویند. اما اتهام سرقت خودرو را قبول دارم و به خاطر اعتیادم این کار را کردم. به دلیل اینکه در ماشین سرقتی شیشه داشتم از دست پلیس فرار می‌کردم. بعد از گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص پرونده وارد شور شدند.