۰ نفر

غرق شدن یک لنج سفاری درآب‌های بوشهر +تکمیلی

۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰
کد خبر: 370382
غرق شدن یک لنج سفاری درآب‌های بوشهر +تکمیلی

یک لنج سفاری متعلق به شهروندان «دیری» بر اساس گزارش‌های دریافتی، در آب‌های خلیج‌فارس غرق‌ شده است.مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه از پنج نفر خدمه این شناور سه نفر نجات پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: هنوز از سرنوشت دو نفر خدمه دیگر این شناور اطلاعی در دست نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،جهانگیر دهقانی دقایقی پیش اظهار داشت: یک شناور باری متعلق به یکی از شهروندان دیری که از امارات به سمت ایران در حرکت بوده است،در 20 مایلی جنوب غربی عسلویه در آب‌های خلیج فارس غرق می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه اطلاعی از دلیل غرق شدن این شناور نداریم، افزود: پس از دریافت گزارش، بلافاصله هماهنگی لازم با بنادر و دریانوردی ، هلال احمر و منطقه ویژه پارس انجام گرفت و علاوه بر شناورهای ناجی یک فروند بالگرد نیز برای جستجو اعزام شده است.

 وی با بیان اینکه از پنج نفر خدمه این شناور سه نفر نجات پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: هنوز از سرنوشت دو نفر خدمه دیگر این شناور اطلاعی در دست نیست.

دهقانی یادآور شد: تلاش‌ها برای جستجوی سرنشینان مفقوده شده این شناور ادامه دارد.

احسان گلستانی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، یک لنج سفاری متعلق به شهروندان «دیری» در آب‌های خلیج‌فارس غرق‌شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بر اساس اخبار دریافتی، این لنج در20 مایلی جنوب غربی عسلویه غرق‌شده است اما هنوز از موقعیت دقیق محل غرق شدن این لنج اطلاعی نداریم.

گلستانی در رابطه با سرنوشت خدمه این لنج، بیان کرد: در حال حاضر از سرنوشت خدمه لنج اطلاعی در دست نیست و پیگیری‌ها ادامه دارد.