۰ نفر

باند سارقان مسلح منزل در دزفول متلاشی شد

۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۰۴
کد خبر: 368873
باند سارقان مسلح منزل در دزفول متلاشی شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: یک باند چهار نفره سارقان مسلح منازل دزفول با تلاش ماموران انتظامی متلاشی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ " روح اله گراوندی " چهارشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت خودرویی کلانتری ۱۲ حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی پس از مشکوک شدن به یک خودروی پژو ۲۰۶ با پلاک گل آلود که چهار سرنشین آن در حال خالی کردن تعدادی لوازم خانگی به داخل منزلی بودند برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: سارقان با مشاهده سرعت العمل مأموران مجال فرار پیدا نکردند و داخل منزل مخفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی هر چهار نفر سارق را در حالی که قصد فرار از پشت بام منزل را داشتند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها لوازم خانگی سرقتی از قبیل کولر گازی، تلویزیون، مایکرو ویو و … به همراه یک قبضه اسلحه جنگی کلاش را کشف و خودروی مذکور را توقیف کردند.

سرهنگ گراوندی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به چهار فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شدند.

وی با اشاره با اینکه پلیس دزفول مجال هیچگونه قدرت نمایی را به مخلان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق ۱۱۰ و یا شماره ۱۳-۴۲۲۸۲۰۱۲- ۰۶۱ به پلیس اطلاع دهند.