۰ نفر

اتفاق بد برای همسر جوان پیمان قاسمخانی! + عکس

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
کد خبر: 705635
اتفاق بد برای همسر جوان پیمان قاسمخانی! + عکس

همسر پیمان قاسمخانی عزادار شد.

 اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام همسر پیمان قاسمخانی با انتشار خبر فوت مادربزرگش به روز شد. او نوشت:   عزیزدلم، مادر جونم وجودِ نازنینت برایِ تک تکِ ما نعمت بزرگی بود که با هر لحظه اش حظ کردیم و خوش به حالِ ما …

همیشه گفتم و میگم تو تنها انسانِ مومنی بودی که می شناختم ! مگر میشه یک انسان هرگز دروغ نگه ، هرگز غیبت نکنه هرگز به هیچ ثروتی تعلق خاطری نداشته باشه و فقط عشق بورزه 

دلتنگت میشم نورِ قشنگ سفر به خیر فرشته یِ من 

همسر پیمان قاسمخانی عزادار شد

اتفاق بد برای همسر جوان پیمان قاسمخانی! + عکس

اتفاق بد برای همسر جوان پیمان قاسمخانی! + عکس

سن میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد ۲ اسفند سال ۱۳۶۹ می باشد،میترا ابراهیمی  دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

نحوه آشنایی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی به فیلم کامی بر میگردد. اولین کار میترا ابراهیمی فیلم کامی بود و چون تجربه ای نداشت کسی تهیه کنندگی کار را نمی پذیرفته است .

اولین تیزر کامی ساخته می شود ، بر روی سایتی قرار میگیرد و پیمان قاسمخانی با دیدن این تیزر تهیه کنندگی را بر عهده می گیرد و این چنین میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی با یکدیگر آشنا می شوند.