۰ نفر

تیپ عجیبی که صبا راد در روز برفی زد! + عکس

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴
کد خبر: 696025
تیپ عجیبی که صبا راد در روز برفی زد! + عکس

عکس جدید صبا راد در اینستاگرام را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ صبا راد در اینستاگرام عکس جدیدی از خودش منتشر کرد که تیپ او در روزهای برفی تهران مورد توجه کاربران قرار گرفت.

صبا راد بعد از قطع همکاری اش با تلویزیون قید زندگی در ایران را هم زد و با همسرش در سال ۱۳۹۹ به ترکیه مهاجرت کرد اما این زوج مجددا به ایران بازگشتند و  درحال حاضر با مانی رهنما که همسر دومش است در تهران زندگی می کند.

تیپ عجیبی که صبا راد در روز برفی زد

تیپ عجیبی که صبا راد در روز برفی زد! + عکس

بلاگر شدن صبا راد!

صبا راد حالا مدتی است سبک زندگی خود را در قالب نمایش خانه و زندگی، آشپزی و فعالیت روزمره در اینستاگرام منتشر می کند. او از این طریق تبلیغات های زیادی هم مابین فعالیت مجازی اش منتشر کرده و کسب درآمد می کند.

دلیل مهاجرت صبا راد

صبا راد درباره مهاجرتش گفته است: ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم.

همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت:

صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا. توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه؟