۰ نفر

تنها عکسی که از همسر نجم الدین شریعتی منتشر شد

۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 672182
تنها عکسی که از همسر نجم الدین شریعتی منتشر شد

عکسی که از همسر و پسر نجم الدین شریعتی منتشر شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   نجم الدین شریعتی زمانی که 24 سال سن داشت و هنوز درسش تمام نشده بود ازدواج کرد که می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود. نجم‌ الدین شریعتی درباره  ازدواجش گفته است: همسرم به من معرفی شدند و ما صحبت کردیم و ازدواج ما سرگرفت، ثمره این زندگی حالا یک پسر بنام محی‌ الدین متولد ۱۳۸۹ است.

تنها عکسی که از همسر نجم الدین شریعتی منتشر شد

عکس زیر تنها عکسی است که از پسر و همسر نجم الدین شریعتی تا کنون منتشر شده است.

تنهاترین عکسی که از همسر نجم الدین شریعتی منتشر شد

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری توانمند و مشهور برنامه‌های مذهبی می‌باشد او متولد سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن از استان مازندران است و تاکنون به عنوان مجری در چند برنامه بیشتر از شبکه سه بوده است و بسیار به شهرت رسیده است.

تحصیلات نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار به پایان برده است و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در این رشته می باشد او پس از فارغ التحصیلی از این رشته تحصیلات حوزوی خود را نیز تا حدودی پیش برده است.

علاقه قلبی نجم الدین شریعتی به رهبر معظم انقلاب

چندی پیش بود که نجم‌ الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در رابطه با عیادت خود از رهبر معظم انقلاب گفت: عصر دیروز یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی من بود که آقا را دیدم. من مثل همه دوستان نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.