۰ نفر

یک میوه عامل تاخیر چند ساعته پرواز هواپیما شد +عکس

۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۵
کد خبر: 313309
یک میوه عامل تاخیر چند ساعته پرواز هواپیما شد +عکس

یک هواپیمای اندونزیایی به دلیل شکایت مسافران نسبت به بوی غیر قابل تحمل و نامطبوع میوه "خارگیل" در این هواپیما، با تاخیر در پرواز مواجه شد.

این هواپیمایی اندونزیایی حامل محموله دو تنی میوه خارگیل که بدبوترین میوه جهان نامیده می‌شود، بوده و از  "بنگکولو" عازم "جاکارتا" بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به دلیل بوی نامطبوع شدید این میوه‌ها، مسافران خواستار خروج این محموله از هواپیما شده و این امر حتی موجب درگیری فیزیکی برخی مسافران با کادر پرواز شده است.

در نهایت کادر هواپیما مجبور به تخلیه محموله میوه‌های خارگیل از هواپیما شده و هواپیما با یک ساعت تأخیر به پرواز درآمد.

06

مدیر این هواپیمایی بعدتر اعلام کرد: حمل خارگیل توسط هواپیماها در صورتی که محموله میوه‌ها به درستی بسته بندی شود، غیرقانونی نیست و بسیاری از هواپیمایی‌ها در جهان این میوه را بارگیری می‌کنند.

وی همچنین با اعلام این که حدود ۲۰۲۵ کیلوگرم خارگیل از این هواپیما تخلیه شده، گفت: این هواپیمایی به منظور جلوگیری از آزرده خاطر شدن مسافران در آینده از بسته بندی صحیح این میوه‌ها اطمینان  حاصل خواهد کرد.

6

به گزارش بی بی سی، خارگیل میوه‌ای لذیذ اما بحث برانگیز است و برخی به شدت به آن علاقه‌مند هستند و برخی از آن تنفر دارند. بوی به شدت زننده این میوه باعث شده تا برخی کشورها به همراه داشتن آن را در وسایل حمل و نقل عمومی، هتل‌ها و حتی هواپیماها ممنوع کنند.