۰ نفر

با هیجان روبه رو شوید!

مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 527449
مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

با پیشرفت و رشد بازی ­ها و نرم ­افزارهای تخصصی، نیاز به سخت ­افزارهای قدرتمند، بیش از پیش احساس می­‌شود و در تمام دنیا، کمپانی­‌های مطرح تلاش می‌کنند همگام با این تغییرات به پیش روند و با نگاهی به آینده و تحولات این حوزه، محصولات خود را تولید کنند.

یکی از سخت ­افزارهایی که باعث انعکاس کیفیت بازی­ ها و نرم­ افزارهای مختلف می‌­شود، مانیتور است در واقع یک مانیتور دروازه ورود به کالبد کامپیوتر است و ما از این طریق، با یکی از مهمترین حواسمان (بینایی) اطلاعات تصویری را دریافت می‌­کنیم.

جی­ پلاس مدتی­‌ است با نگاهی به نیاز داخلی، پیشرفت­‌های جهانی و به روز شدن بازی ­ها و نرم­ افزارهای مهم از لحاظ گرافیکی، در زمینه تولید مانیتورهای گیمینگ بصورت جدی فعالیت دارد. با در نظرگرفتن بازخورد مشتریان و استقبال مخاطبان از این محصولات، می توان به این نتیجه رسید که جی­ پلاس توانسته است نیاز تخصصی مشتریانش را برطرف نماید و به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت، در نردبان انتخاب آنها در جایگاه بالایی قرار بگیرد.

مانیتور

مانیتور گیمینگ جی‌پلاس با صفحه نمایش منحنی 32 اینچ و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 1میلی‌ثانیه‌ای؛ با از بین بردن تاری ناشی از موشن، اوج لذت بازی را برای شما فراهم می‌کند. این نمایش‌گر، هم از لحاظ تکنولوژی و تنوع رنگی بالا و هم از لحاظ طراحی و زیبایی، حرف­‌های زیادی برای گفتن دارد و تجربه بازی روان و بی‌نقصی با سرعت بالای تازه‌سازی صفحه که تا 165 هرتز می‌رسد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاهی به مشخصات این محصول، نوید ورود یک نمایشگر حرفه‌­ای را به بازار می‌دهد که می‌تواند به انتخاب اول بسیاری از متخصصان و گیمرها تبدیل شود.

  • صفحه نمایش منحنی 32 اینچ
  • رزولوشن 1440*2560 با قدرت نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • نرخ تازه ­سازی 165Hz
  • مدت زمان پاسخگویی 1 میلی­ ثانیه
  • دارای امکان سری کردن مانیتورها
  • دارای ویژگی همگام ­سازی

با صفحه نمایش بزرگ مانیتور گیمینگ 32 اینچ جی­ پلاس دنیای گسترده‌­ای پیش روی شما قرار می گیرد که هر لحظه شما را شگفت‌­زده می‌کند و احساسی سراسر هیجان را برای شما ارمغان می­‌آورد. این محصولات هم اکنون در فروشگاه های معتبر در سراسر ایران و همچنین فروشگاه‌­های آنلاین در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی به تجربه خوشایند این مانیتورها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این با توجه به اینکه گلدیران، پشتوانه گارانتی جی­ پلاس است با خیالی آسوده و مطمئن، انتخاب شما رقم خواهد خورد.