۰ نفر

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اعلام کرد؛

ارسال مجدد نامه به سازمان بورس برای معرفی حقوقی‌های متخلف

۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
کد خبر: 482225
ارسال مجدد نامه به سازمان بورس برای معرفی حقوقی‌های متخلف

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: علی‌‌رغم قید فوریت در نامه‌ای که بیش از یک ماه از زمان ارسال آن به سازمان بورس می‌گذرد، متاسفانه تاکنون پاسخی از سوی قالیباف اصل به ما ارائه نشده و بنابراین شنبه نامه دیگری برای آنها ارسال شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت؛ محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به ارسالنامه خود به قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برای معرفی سهامداران حقوقی متخلفی که برخلاف قانون، بازارگردانی نکرده‌اند به مجلس گفت: علی‌‌رغم قید فوریت در این نامه که بیش از یک ماه از زمان ارسال آن می‌گذرد و نظر به ضرورت شناسایی حقوقی‌های متخلف در بازار سرمایه، متاسفانه تا به امروز پاسخی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار به ما ارائه نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در این راستا روز شنبه نامه دیگری به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کردم و در آن خواستار اعلام اسامی حقوقی‌های متخلفی که بازارگردانی نکرده بودند، شدم تا مجلس بتواند این اسامی را طی گزارشی به قوه قضاییه ارسال کند.

علیزاده تاکید کرد: بسیاری از حقوقی‌های متخلفی که در بازار سرمایه سوداگری کرده و موجب اختلال در اقتصاد شده‌اند، در هیئت مدیره سازمان‌ها نفوذ دارند و در این راستا اجازه تهیه و ارسال این گزارش را به سازمان بورس و اوراق بهادار نمی‌دهند. 

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهار کرد: مطمئنا ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه حفظ و صیانت از سرمایه‌های مردم را برعهده داریم و این موضوع را دنبال می‌کنیم تا متخلفان به سزای عمل خود برسند.