۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اثرگذاری «هرمز» بر شاخص/ «هرمز» مانند دیگر نمادهای گروه خود، منفی معامله شد

۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
کد خبر: 474951
اثرگذاری «هرمز» بر شاخص/ «هرمز» مانند دیگر نمادهای گروه خود، منفی معامله شد

فولاد هرمزگان جنوب از جمله شرکت‌های تولیدکننده فولاد بوده که با نماد «هرمز» در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ شرکت فولاد هرمزگان جنوب که با نماد «هرمز» در بازار سهام شناخته می‌شود، در سال ۱۳۹۴ در بازار دوم فرابورس پذیرش و تعداد ۷۵۰ میلیون سهم، معادل ۵ درصد از سهام این شرکت در بازار سهام عرضه شد.

«هرمز» در گروه فلزات اساسی قرار داشته و در روز جاری، از جمله نمادهای اثرگذار بر شاخص بوده است. این نماد نیز به تبع روند نزولی بازار سهام در روز جاری، منفی معامله شد و در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ تومان، معاملات خود را به پایان رساند.

۱۱۸۴ معامله در حجمی ۱۰ میلیون سهمی در معاملات امروز شرکت فولاد هرمزگان جنوب رقم زده شد. اشخاص حقیقی در معاملات امروز، ۶ میلیون سهم (۶۶ درصد) از «هرمز» را خریدند و ۸ میلیون سهم (۸۱ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر حقوقی‌های «هرمز»، ۳ میلیون سهم (۳۳ درصد) را خریداری کردند و یک میلیون سهم (۱۸ درصد) را به فروش رساندند. 

فولاد هرمزگان جنوب در پایان معاملات امروز خود با صف فروش ۲ میلیون سهمی در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ تومان مواجه شد و معاملات خود را با صف فروش اشاره‌شده به پایان رساند. 

«هرمز» در ماه‌های اخیر با نوساناتی همراه بوده و در سه ماه گذشته، ۳۸ روز معاملاتی منفی و ۲۶ روز معاملاتی مثبت را تجربه کرده است.