۰ نفر

سرمایه گذاری سبدگردان ها در صنعت ماینینگ، بهترین روش برای سود مطمئن

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 703182
سرمایه گذاری سبدگردان ها در صنعت ماینینگ، بهترین روش برای سود مطمئن

ماینینگ، بلاک چین، ارز دیجیتال، ماینر، رمز ارز، پول دیجیتال، بیت کوین و اتریوم از جمله کلمات و اصطلاحاتی هستند که این روزها ممکن است در هر جایی با آن‌ها رو به رو شوید.

بسیاری از افراد در چند سال اخیر به دلیل جذابیت بازار ارزهای دیجیتال، رو به سرمایه‌گذاری در ماینینگ (استخراج ارزهای دیجیتال) و یا خرید و فروش رمزارزها آورده‌اند. در میان علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، به خصوص سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ به دلیل ریسک کم و سود دائم، سبدگردان‌ها و شرکت‌های مدیریت سرمایه نیز دیده می‌شوند که چند وقتی است وارد دنیای سرمایه‌گذاری در ماینینگ بیت کوین شده‌اند تا بتوانند سود بالا و مطمئن به دست آورند. اگر دوست دارید که با سرمایه‌گذاری سبدگردان‌ها در صنعت ماینینگ آشنا شوید و بدانید که چرا مدیران پورتفوی به سمت این صنعت آمده‌اند، همراه ما باشید تا به طور کامل به بررسی این موضوع بپردازیم.

صنعت ماینینگ، صنعتی با درآمد دلاری مناسب

قبل از این که به سراغ سرمایه‌گذاری سبدگردان‌ها در صنعت ماینینگ برویم، بیایید کمی با خود استخراج بیت کوین آشنا شویم و ببینیم که آیا این صنعت نیز مانند ترید ارزهای دیجیتال ممکن است ضررهای سنگینی به همراه داشته باشد یا خیر.

همه ما تقریباً با فرآیند استخراج طلا یا دیگر فلزات گرانبها آشنا هستیم و می‌دانیم که معادن این فلزات محدود هستند و به همین دلیل ارزش بالایی دارند. استخراج بیت کوین نیز مشابه استخراج این فلزات گرانبهاست. ماینینگ بیت کوین فرآیندی است که در آن ارز دیجیتال جدید استخراج می‌شود و به بلاک چین (سیستم ثبت اطلاعات) اضافه می‌شود. برای تأیید تراکنش از سوی بلاک چین، ابتدا باید یک معادله ریاضی بسیار پیچیده حل شود. این کار به کمک دستگاهی به نام ماینر بیت کوین انجام می‌شوند. ماینرهای کریپتو همگی در حال مبارزه و رقابت برای حل مسائل ریاضی هستند تا اولین کسانی باشند که پازل را حل می‌کنند. با حل معمای ریاضی، صاحب دستگاه ماینر، بیت کوین استخراج خواهد کرد.

هر ماینری که زودتر و سریع‌تر مسئله را حل کند، برنده جایزه می شود؛ در اینجا جایزه یک تکه از ارز دیجیتال یا همان یک بلاک ارز دیجیتال است. سپس این روند دوباره از نو شروع می‌شود و ماینر باید مسئله جدیدی را حل کند. هرچه ماینرها قوی‌تر و تعداد آن‌ها بیشتر باشد، حاشیه سود بیشتری خواهید داشت. انرژی مورد نیاز برای کار این دستگاه‌ها نیز انرژی الکتریسیته است. هر چه مصرف برق دستگاه‌ها پایین‌تر باشد و قیمت برق ارزان‌تر باشد، صاحب دستگاه سود بیشتری کسب خواهد کرد. تعداد بیت کوین‌های موجود در دنیا، مانند تعداد منابع طبیعی فلزات گرانبها، محدود است. حداکثر مقدار بیت‌کوینی که می توان ایجاد یا استخراج کرد 21 میلیون است. صاحب دستگاه ماینر می‌تواند بیت کوین‌های استخراج شده را به قیمت دلاری (در حال حاضر 24,478 دلار و هر دلار معادل 49,612 تومان) بفروشد.

میزان سودی که صاحب دستگاه ماینر از ماینینگ بیت کوین به دست می‌آورد به 3 عامل کلی بستگی دارد:

  • قدرت تراهش دستگاه ماینر: هر چه دستگاه قوی‌تر باشد، در رقابت با سایر ماینرها بهتر عمل می‌کند و می‌تواند بیت کوین بیشتری به دست آورد. در حال حاضر قوی‌ترین دستگاه ماینر بازار S19 Pro است که قدرت پردازشی معادل 110 تراهش دارد.
  • مصرف برق دستگاه ماینر: هر چه دستگاه ماینر مصرف برق کمتری داشته باشد، هزینه‌های آن کمتر خواهد بود و صاحب دستگاه سود بیشتری از بیت کوین‌های به دست آمده خواهد داشت. دستگاه ماینر S19pro که در حال حاضر بهترین دستگاه بازار است، 3250 وات برق مصرف می‌کند.
  • قیمت برق: هر چه قیمت برق ارزان‌تر باشد، سود حاصل از استخراج بیت کوین بیشتر خواهد بود. کشورهایی مانند ایران که قیمت برق در آن‌ها کم است، ایده‌آل‌ترین کشورها برای استخراج بیت کوین هستند.

به طور ساده، فرآیند استخراج بیت کوین به این صورت است که شما یک دستگاه ماینر قوی و کم‌مصرف، مانند S19pro 110TH ، را خریداری می‌کنید. این دستگاه با تنظیماتی که روی آن انجام می‌دهید، شروع به حل معماهای ریاضی می‌کند و بیت‌کوین استخراج می‌کند. تنظیمات دستگاه‌های ماینر بیت‌کوین به این صورت برنامه‌ریزی شده که هر 10 دقیقه، یک بلاک بیت‌کوین برای رمزگشایی در دسترس آن قرار می‌گیرد.

دارا ماینر

سود بالا و بازگشت سرمایه ویژگی‌های اصلی ماینینگ قانونی بیت کوین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فعالیت در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال، سود دلاری است. مزیت ماینینگ این است که هر فردی می‌تواند به راحتی و بدون تخصص با خرید یک ماینر، مانند دستگاه S19pro که در ایران به صورت قانونی و با مجوز صمت امکان فروش دارد، شروع به کسب درآمد دلاری کند و در مدت کوتاه، هزینه پرداخت شده برای خرید ماینر را به دست آورد. بازگشت سرمایه در صنعت ماینینگ خیلی زود اتفاق می‌افتد زیرا درآمد حاصل از آن دلاری است و مطابق با تورم پیش می‌رود. حتی اگر سرمایه کافی برای خرید ماینر را نداشته باشید، می‌توانید وام قانونی خرید ماینر را دریافت کنید و یا با اجاره فارم، به کسب درآمد دلاری بپردازید. سود بالا و بازگشت سرمایه (در 22 ماه) دو ویژگی حائز اهمیت برای سبدگردان‌هایی است که به دنبال عملکرد قوی در بازارهای سرمایه‌گذاری هستند البته با فرض ثابت ماندن قیمت دلار و بیت کوین.

دستگاه S19pro حدود 290 دلار در ماه سود حاصل از استخراج بیت کوین به همراه دارد که با احتساب قیمت دلار 50 هزار تومانی، درآمد شما حدود 15 میلیون تومان در ماه خواهد بود و این درآمد هیچ گاه به صفر نمی‌رسد و یا منفی نمی‌شود.

ماینینگ بیت کوین در ایران قانونی است و می‌توانید دستگاه‌هایی را که دارای مجوز وزارت صمت هستند، خریداری کنید. فارم اجاره‌ای نیز باید دارای مجوز قانونی و قرارداد رسمی باشد.

"در حال حاضر، شرکت دارا ماینر، انواع ماینر نو و کارکرده را به صورت قانونی با مجوز صمت و با فاکتور رسمی به فروش می‌رساند. این شرکت همچنین امکان دریافت وام خرید ماینر و همچنین اجاره فارم با قرارداد رسمی را فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت دارا ماینر به نشانی https://daraminer.com/ مراجعه کنید."

ریسک کم ماینینگ، ایده‌آل‌ترین ویژگی برای سبدگردان‌ها

استخراج ارزهای دیجیتال صنعتی متفاوت از خرید و فروش آن‌ها است. در خرید و فروش، یا به اصطلاح ترید رمز ارزها، شما نیازمند داشتن دانش در حوزه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال هستید و هر افزایش و کاهش ارزش کوین‌ها، درآمد شما هم تغییر می‌کند و ممکن است گاهی حتی سرمایه شما به صفر برسد. اما در ماینینگ، شما می‌توانید با خرید دستگاه ماینر و اجاره فارم، به مقدار ثابتی بیت کوین در ماه استخراج کنید و درآمد ثابتی داشته باشید. شما هر ماه تعداد ثابتی بیت کوین به دست می‌آورید و می‌توانید آن‌ها را با قیمت دلاری به فروش برسانید. اگر قیمت بیت کوین و دلار افزایش پیدا کند، درآمد شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر، این نکته را به یاد داشته باشید که بیت کوین امن‌ترین شبکه را در بین همه تمامی ارزهای دیجیتال دارد و با توجه به محدودیت تعداد بیت کوین‌ها و ارزشمند بودن آن، امکان صفر شدن ارزش آن وجود ندارد.

ریسک کم در کنار بازگشت سرمایه در مدت کوتاه (22 ماه) و سود دلاری سبب شده تا شرکت‌های مدیریت سرمایه و سبدگردان‌ها علاقه زیادی به صنعت استخراج بیت کوین نشان دهند.

دارا ماینر، بهترین پلتفرم برای خرید ماینر و اجاره فارم قانونی

اگر شما هم از شرکت‌های مدیریت سرمایه هستید و دوست دارید که سود مناسب و مطمئن داشته باشید، می‌توانید با خرید ماینر قانونی با فاکتور رسمی از دارا ماینر، به این صنعت جذاب بپیوندید. همچنین می‌توانید با اجاره فارم قانونی و قرارداد رسمی با شرکت دارا ماینر، دستگاه‌های ماینر خود را بدون هیچ دغدغه ای در این فارم‌ها قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ماینر قانونی، دریافت وام، اجاره فارم قانونی و تعمیرات تخصصی ماینر با متخصصان دارا ماینر با شماره 09108706463 - 02188792017 تماس بگیرید.