۰ نفر

پیش بینی قیمت بایننس کوین؛

صرافی بایننس و کوین BNB در آستانه فروپاشی هستند؟

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۷
کد خبر: 688516
صرافی بایننس و کوین BNB در آستانه فروپاشی هستند؟

در حالی که اکثر رمزارزها در چند روز گذشته تغییرات مثبتی داشته‌اند، BNB اندکی کاهش یافت. این امر در زمانی که سرمایه گذاران نگران ثبات صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند، باعث ایجاد اضطراب می‌شود. این مقاله به پیش بینی وضعیت صرافی بایننس و قیمت کوین تحت حاکمیتی این صرافی یعنی BNB در شرایط فعلی می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ قیمت بایننس کوین (BNB) در روزهای اخیر کاهش یافته است. در واقع، در حالی که اکثر سایر آلتکوین‌ها اندکی تغییرات مثبت داشته‌اند، BNB مقداری کاهش یافته است. این امر در زمانی که سرمایه گذاران نگران ثبات صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند، باعث ایجاد اضطراب می‌شود. چه چیزی باعث کاهش قیمت BNB شد و آیا این کاهش می‌تواند ترسناک شود؟ این مقاله همه چیز در مورد  پیش بینی قیمت BNB  و صرافی بایننس است.

بایننس کوین در چند روز اخیر چگونه تغییر کرده است؟

در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، قیمت BNB در ماه‌های اخیر نسبتاً خوب عمل کرده است. در طول  سقوط صرافیFTX ، BNB توانست ارزش خود را برای مدت کوتاهی افزایش دهد. با این حال، قیمت در دو روز گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت BNB در ۲۷۵ دلار است.BNB مدت‌هاست که در محدوده ۲۸۵ دلار ثابت بوده و در هفته گذشته روند صعودی داشته است. با این وجود، یک کاهش کوچک از دو روز پیش آغاز شد. دیروز، شاهد کاهش قابل توجهی قیمت این رمزارز به زیر ۲۸۰ دلار بودیم.

پیش بینی قیمت بایننس کوین: چه چیزی باعث کاهش قیمت BNB شد؟

پیش بینی قیمت بایننس کوین

بایننس کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری روبرو شده است. BNB در بازار صعودی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ افزایش ارزش قابل توجهی را تجربه کرد. قیمت در طول بازار نزولی سال ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافت، اما بسیار بهتر از اکثر دیگر ارزهای دیجیتال پایدار بود و کاهش نسبتاً کمتری داشت. این عمدتا به دلیل هجوم دائمی کاربران مبادلات ارزهای دیجیتال به صرافی بایننس است که برای این کار باید از BNB استفاده کنند.

چند سرفصل در فضای توییتر از صرافی بایننس در ۲۴ ساعت گذشته:

  • وزارت دادگستری ایالات متحده ممکن است، مدیران بایننس را به دلیل پولشویی متهم کند.
  • بایننس برداشت برخی از حساب‌ها را در شرایطی که مدیر عامل این صرافی «رفتار بازار عادلانه» می‌نامد، قفل می‌کند.
  • اثبات ذخایر (PoR) منتشر شده توسط بایننس، نگرانی‌ها را بر می‌انگیزد.

صرافی بایننس و کوین BNB در آستانه فروپاشی هستند؟

با این حال، اخیراً فاش شده است که مقامات ایالات متحده تصمیم گرفته‌اند یک تحقیقات قضایی در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان آغاز کنند. گفته می‌شود که این موضوع در مورد پولشویی و دور زدن محدودیت‌های ایران است. با این حال، هیچ حکم نهایی در مورد این که آیا کیفرخواست ارائه شود یا نه، صادر نشده است.

آیا یک کیفرخواست می‌تواند باعث کاهش قیمت بایننس کوین شود؟

در نگاه اول، این خبر بسیار وحشتناک به نظر می‌رسد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که مشاغل بزرگ مرتباً در معرض چنین هزینه‌های ترسناکی قرار می‌گیرند. بایننس به دلیل ادامه فعالیت خود خارج از سیستم‌های حاکمیتی، به درستی هدفی برای سازمان‌های مجری قانون است. در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که اتهامی مطرح شود. از یک طرف، یک عامل داخلی به نام مستعار فاش شد که این نیز می‌تواند پیامد گسترش یک تئوری توطئه باشد. علاوه بر این، بعید است که مقامات ایالات متحده قدرت قضایی بر بایننس داشته باشند، مگر اینکه جرایم جدی یا جرایم جنایی دخیل باشند.

روند فعلی قیمت بایننس کوین چیست؟

در چند ساعت گذشته شاهد بهبودی بوده‌ایم. این نشان می‌دهد که یک روند معکوس ممکن است در افق باشد. علاوه بر این، زیان‌های چند روز اخیر آنقدر شدید نبوده است که بازار به آشوب کشیده شود. اگر قیمت بیت‌کوین در روزهای آینده بیشتر افزایش یابد، قیمت BNB تقریباً به طور قطع افزایش خواهد یافت و حتی ممکن است یک بار دیگر از ۳۰۰ دلار نیز فراتر رود. همچنین ممکن است از اتهام ساقط شود، بنابراین افزایش بیشتر قیمت کاملا امکان پذیر است.

نمودار هفتگی

نمودار هفتگی BNB/USDT که قیمت را نشان می‌دهد.

با این حال، اگر برداشت‌ها به ده‌ها میلیارد برسد، ممکن است به زودی درباره روند ورشکستگی بایننس بحث کنیم. اما هنوز با آن فاصله زیادی داریم. اگر بایننس بتواند در روزهای آینده از طوفان جان سالم به در ببرد و بدون رسوایی به کار برداشت ادامه دهد، بی اعتمادی به آن، به احتمال زیاد ناپدید خواهد شد. در نتیجه، با توجه به رکود اخیر، معامله گران ممکن است BNB را به عنوان یک گزینه خوب در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بازبینی کنند.

صرافی بایننس و کوین BNB در آستانه فروپاشی هستند؟

به طور مشابه، اگر پرداخت‌های صرافی بایننس ادامه پیدا کند، داده‌های تورم ایالات متحده شوک‌های صعودی داشته باشد و گفت ‌و گوی فدرال رزرو در روز چهارشنبه عملی‌تر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد، ظاهر شود، BNB می‌تواند به ۲۵۰ دلار بازگردد. سقوط به زیر این سطح حمایتی مهم نشان دهنده آغاز نزولی به سمت پایین محدوده سالانه، یعنی زیر ۲۰۰ دلار است.

آیا سرمایه گذاری در بایننس کوین منطقی است؟

کاربران بایننس به انواع ویژگی‌های BNB دسترسی دارند. بنابراین، اگر از بایننس استفاده می‌کنید، قرار دادن پول در BNB کاملاً منطقی است، به ویژه از آنجایی که قیمت ممکن است دوباره در سال ۲۰۲۳ شروع به افزایش کند. فاز بازار صعودی در ماه‌های آینده امکان پذیر است. با این حال، بررسی و توجه به سرفصل‌های پیرامون این صرافی و چالش‌های پیش روی آن که تاثیر مستقیم روی قیمت BNB دارند، الزامی است.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.