۰ نفر

بهترین زمان برای خرید ماینر + دریافت وام

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبر: 688379
بهترین زمان برای خرید ماینر + دریافت وام

استخراج رمز ارز‌ها در سال‌های گذشته به یک صنعت پر سود تبدیل شده است. در ایران با توجه به تورم موجود داشتن یک درآمد دلاری می‌تواند بسیار جذاب به نظر بیاید.

 یکی از روش‌های درآمد دلاری در ایران خرید و فروش رمز ارز است ولی با توجه به ریسک بالای موجود در این بازار بدلیل نوسانات شدید و البته دانش معاملاتی زیاد مورد نیاز ممکن است زیاد منطقی به نظر نیاید اما استخراج رمز ارز‌ها ریسک بسیار پایین‌تری دارد و هرگز اتفاق نخواهد افتاد که سود منفی داشته باشد.

سود ماینینگ:

در ابتدا استخراج رمز ارز‌ها بسیار راحت و سریع بود اما با گذشت زمان و ایجاد محبوبیت در تمامی کشور‌ها عملیات ماینینگ سخت‌تر شد. دلیل این موضوع این است که طبق تنظیمات بیت‌کوین هر حدود 10 دقیقه یک بلاک برای ماینر‌ها قابل دسترس می‌شود و هرچه تعداد ماینر‌ها در شبکه بیشتر شود سختی شبکه هم بیشتر شده تا زمان 10 دقیقه حدودا ثابت بماند. در ابتدا در هر بلاک 50 واحد بیت‌کوین وجود داشت ولی هر 4 سال این تعداد نصف شد تا به امروز که در هر بلاک 6.25 بیت‌کوین وجود دارد و این عدد تا سال 2024 ثابت خواهد ماند.

سختی شبکه بیت‌کوین تا جایی بالا رفت که حتی ماینر‌های پر قدرت s19pro با قدرت 110 تراهش هم نمی‌توانستند به تنهایی در مدت 10 دقیقه یک بلاک را رمزگشایی کنند در نتیجه محیط‌های مجازی ایجاد به نام استخر (pool) شد که ماینر‌های متعدد قدرت محاسباتی خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و بعد از بدست آوردن پاداش بیت‌کوین خود را تقسیم کردند.

سود به دست آمده توسط هر ماینر به عوامل متفاوتی بستگی دارد مانند میزان قدرت تراهش دستگاه ماینر، هزینه برق، سختی شبکه، کارمزد استخر و... . دو عامل بسیار تاثیرگذار قدرت تراهش دستگاه ماینر و هزینه برق است.

هزینه برق در ایران نسبت به میانگین جهانی بسیار پایین است در نتیجه ایران منطقه بسیار مناسبی برای استخراج رمز ارز ها است. تنها کافی است دستگاه مناسب و پر قدرتی را انتخاب نمایید تا بتوانید سود مناسبی را کسب نمایید

بهترین زمان برای خرید ماینر + دریافت وام

قیمت دستگاه ماینر:

یکی از دغدغه‌های تمامی علاقه‌مندان به صنعت ماینینگ قیمت بالای دستگاه‌ ماینر بوده است. اما در حال حاضر با کاهش ارزش بیت‌کوین قیمت ماینرها به شدت افت کرده است.

بهترین دستگاه ماینر حال حاضر بازار جهانی ماینر S19pro با قدرت پردازش 110 تراهش است. با وجود مصرف برق 3250 واتی این ماینر بالاترین بازدهی انرژی را در بین تمامی ماینر های بازار دارد.

قیمت ماینر ها نسبت مستقیمی با ارزش بیت‌کوین و درآمد ماینر‌ها دارد. یعنی هر چه ارزش بیت‌کوین پایین‌تر و درآمد ماینرها پایین‌تر بیاید قیمت ماینر هم در جهان کاهش خواهد یافت.

در بهمن ماه سال 1400 قیمت بیت‌کوین حدودا 65 هزار دلار بود و درآمد یک ماینر S19 Pro 110TH   به بیش از 1000 دلار می‌رسید در آن زمان این ماینر در بازار ایران حدودا 400 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد. اما در حال حاضر با توجه به ارزش بیت‌کوین که حدود 17 هزار دلار و درآمد این ماینر تقریبا 200 دلار در ماه است و قیمت یک ماینر نو S19 Pro 110TH   در بازار ایران حدود 140 میلیون تومان است. این در حالی است که مدل کارکرده این ماینر را به صورت قانونی می‌توانید در حدود 120 میلیون تومان خریداری کنید.

وام دارا ماینر:

شرکت دارا ماینر به توجه به شرایط بازار و علاقه شدید کاربران برای سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ شرایطی را مهیا کرده است که کاربران بتوانند با کمترین سرمایه ممکن و از همه مهم‌تر بصورت کاملا قانونی وارد این صنعت پر سود با درآمد دلاری شوند.

تسهیلات داراماینر برای خرید ماینر  S19Pro در مدل‌های نو و کارکرده بوده و مبلغ آن 50 میلیون تومان است. شما می‌توانید به انتخاب خود این مبلغ را در 12 یا 18 یا 24 ماه تسویه نمایید و نیاز به هیچ ضامنی ندارد.

با توجه به درآمد ماهیانه حدود 200 دلاری این ماینر که با احتساب قیمت دلار 36 هزار تومان به صورت ماهیانه درآمد ماینر S19pro حدودا 7.200.000 تومان است که با توجه به جدول زیر با استفاده از همین درآمد نه تنها می‌توانید مبلغ اقساط ماهیانه وام خود را تسویه کنید بلکه سود منطقی و مناسبی را هم می‌توانید داشته باشید.

بهترین زمان برای خرید ماینر + دریافت وام

در نظر داشته باشید سود ماهیانه درج شده در جدول فوق با این تصور ثبت شده است که قیمت بیت کوین 17 هزار دلار و درآمد یک ماینر S19pro 110TH حدودا 200 دلار در تمامی این مدت ثابت بماند که با توجه به پیش‌بینی‌های جهانی از قیمت بیت‌کوین بسیار بعید است. متخصصان بین‌المللی فعال در بازار رمز ارز که قیمت بیت‌کوین را بیش از 100 هزار دلار هم پیش‌بینی می‌کنند. حال تصور نمایید با این ارزش بیت‌کوین سود ماهیانه یک ماینر به چه عددی خواهد رسید!

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ماینر قانونی، دریافت وام و یا اجاره فارم قانونی با متخصصان دارا ماینر با شماره 091087066463 - 02188792017 تماس بگیرید.