۰ نفر

انقلابی در دنیای کریپتو؛

بدون واسطه بیت کوین بخرید

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 623599
بدون واسطه بیت کوین بخرید

اکنون می توان با داشتن UST در بلاکچین تورچین به صورت غیرمتمرکز اقدام به خرید بیت کوین (BTC) واقعی کرد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ Terra (LUNA)، بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند خارج از اتریوم (ETH)، اکنون به طور یکپارچه توسط پروتکل Thorchain (RUNE) یکپارچه شده است. اکنون دارندگان استیبل کوین UST میتوانند به مبادله UST/BTC در Thorchain بپردازند

اریک وورهیس، کهنه کار بلاک چین، بنیانگذار پلتفرم ارزهای دیجیتال ShapeShift، در توییتر تصویری از تبدیل Terra USD (UST) به Bitcoin (BTC) در Thorchain (RUNE) به اشتراک گذاشته است.

اکنون بدون واسطه بیت کوین بخرید

همانطور که نشان داده می شود، UST را می توان به صورت بومی و بدون واسطه شخص ثالث با بیت کوین (BTC) مبادله کرد. این قابلیت UST بسیاری از چیزها را در دنیای کریپتو تغییر می دهد.

آقای وورهیس تاکید می کند که این قابلیت "انقلابی" است.

Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs گفت:

اکنون میتوان بزرگترین پول غیرمتمرکز را در غیرمتمرکزترین صرافی جهان مبادله کرد، این یک گام بزرگ رو به جلو برای ارزهای دیجیتال است.

به این ترتیب، Terra (LUNA) اکنون بخشی از اکوسیستم بین شبکه‌ای Thorchain است که قبلاً بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، Dogecoin (DOGE)، لایت کوین (LTC)، بیت‌کوین کش (BCH) و زنجیره BNB را یکپارچه کرده است.

تبدیل 10000 UST (معادل 10000 دلار) به بیت کوین (BTC) فقط با هزینه ناچیز 2.58 دلار انجام می شود.

اکوسیستم Terra (LUNA) DeFi در 30 روز 50 درصد به TVL خود اضافه کرد.

Terra (LUNA) سریعترین اکوسیستم DeFi در صحنه Web3 است. در حال حاضر، کل ارزش قفل شده در پروتکل های DeFi آن 26.2 میلیارد دلار است.