۰ نفر

چرا ماگ ها ماندگار ترین هدیه های شخصی و تبلیغاتی شدند؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 704560
چرا ماگ ها ماندگار ترین هدیه های شخصی و تبلیغاتی شدند؟

در سال های اخیر هدیه های تبلیغاتی برای حفظ مشتریان وفادار و جذب مشتری جدید کاربرد زیادی داشته اند. هدایای تبلیغاتی از خودکار و سررسید تا پک های لوکس و سوپر لوکس را شامل می شوند. عمدتا صاحبان کسب و کار متناسب با نوع کسب و کار و مخاطب هدفشان در مناسبت های مختلف یا به صورت سالانه و یا برای حضور در نمایشگاه ها هدایای تبلیغاتی تهیه می کنند.

بسیاری از این هدایا استفاده نمی شوند، برخی از آن ها نیز بسیار محدود و موقت استفاده می شوند و با گذر زمان مخاطب آن را فراموش می کند. اما در این بین ماگ های تبلیغاتی به نسبت دیگر هدایای تبلیغاتی محبوبیت بیشتری دارند.

مخاطبان ماگ ها را گاهی تا چند سال نگهداری می کنند و یا به افراد دیگر هدیه می دهند. ماگ ها را علاوه بر استفاده روزانه برای نوشیدنی های گرم و سرد، می توان به عنوان جا خودکاری رومیزی، گلدان رومیزی و حتی دکور نیز استفاده کرد.

تنوع رنگ و نوع ماگ ها این امکان را به برند های مختلف میدهد تا متناسب با رنگ سازمانی خود ماگ درخوری انتخاب کنند و با دیدن روزانه این ماگ رنگ سازمانی برند در ذهن مخاطب نهادینه می شود. از دیگر مزایای ماگ تبلیغاتی امکان چاپ تکی آن هاست. این مزیت صاحب برند را توانمند می کند تا با آزادی عمل تصمیم بگیرد.

مثلا برای امتحان کردن برنامه بازاریابی خود میتواند ابتدا تعداد کمی ماگ با طرح مورد نظر را چاپ کند و دیگر لازم نیست مثل خودکار حداقل ۱۰۰۰ عدد سفارش دهد.

به عنوان مثال صاحب کسب و کار میتواند برای بخش های مختلف مخاطبان هدف خود ماگ تبلیغاتی را با طراحی های مختلف چاپ کند، مثلا در هنگام حضور در نمایشگاه های داخل ایران در فصل پاییز به مخاطبان ایرانی ماگ یلدا و به مخاطبان غیر ایرانی ماگ کریسمس همراه با لوگوی برند خود هدیه بدهد. یا در مناسبت ها مثلا برای روز مادر به خانم هایی که مادر هستند ماگ روز مادر و به خانم هایی که هنوز مادر نشده اند ماگ تبریک روز زن هدیه بدهد.

در واقع این توانمندی در هدف گیری مخاطب به صاحب برند امکان بازاریابی فرد به فرد را می دهد و باعث می شود افراد ارتباط عاطفی بیشتری با برند برقرار کنند. این سفارشی سازی برای مشتری می تواند در حدی باشد که حتی عکس فرد مخاطب یا اسم فرد مخاطب روی ماگ چاپ شود و ماگ به صورت یک هدیه اختصاصی برای خود فرد تهیه شود.

سایت عکسچاپ (www.akschap.com) با داشتن بیش از ۵۰ محصول چاپی تبلیغاتی این امکان را برای کسب و کار های محترم فراهم کرده است که به راحتی سفارشات عمده و تکی خود را ثبت کنند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.