۰ نفر

کدام آپارتمان های تهران مناسب اجاره روزانه نیستند؟

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبر: 701557
کدام آپارتمان های تهران مناسب اجاره روزانه نیستند؟

بسیاری از مسافران برای سفرهای کاری یا برای مراجعه به پزشک، مدت کوتاهی مثلاً یک تا دو روز به تهران سفر می‌کنند. این دسته از افراد برای انتخاب محل اقامتشان یا می‌توانند سراغ اجاره اتاق در هتل بروند یا با استفاده از سایت‌های معتبر اجاره آنلاین خانه و آپارتمان با بهترین قیمت سوئیت اجاره کنند.

به همین خاطر در ادامه این مقاله برای دسته دوم مسافران راهنمای انتخاب آپارتمان مناسب برای اجاره روزانه را آوردیم تا اگر تجربۀ زیادی ندارند، بدانند که کدام خانه‌ها و سوئیت‌ها برای اجاره روزانه مناسب نیستند.

هتل بهتر است یا اجاره آپارتمان مبله؟

اول از همه بیایید درباره انتخاب آپارتمان مبله یا هتل صحبت کنیم و ببینیم کدام بهتر است! هتل و آپارتمان مبله هرکدام مزایای خودشان را دارند. معمولاً وقتی در هتل اقامت کنید؛ اتاقتان به‌صورت روزانه نظافت شده و نیازی هم به آشپزی ندارید؛ زیرا از رستوران هتل می‌توانید هرزمان خواستید، غذا سفارش دهید. معمولاً رزرو اتاق هم همراه صبحانه است و بخشی از مایحتاج شما در سفر تأمین می‌شود.

از طرف دیگر اگر سراغ اجاره آپارتمان بروید، فضایی بزرگ‌تر از اتاق هتل مانند خانه خودتان دارید که این مورد برای برخی از مسافران به‌خصوص آن‌هایی که بچه دارند، مناسب‌تر است. به همین خاطر انتخاب نهایی بین هتل و اجاره آپارتمان مبله به تصمیم نهایی خودتان و بودجه‌ای که دارید، بستگی دارد. با این توضیحات ببینیم کدام خانه‌های تهران برای اجاره روزانه مناسب نیستند.

بی‌خیال خانه‌های حاشیه شهر یا دور از مرکز شهر شوید!

بهترین پیشنهاد ما برای مسافرانی که یک یا نهایتاً دو روز قرار است در تهران بمانند، اجارۀ خانه و آپارتمان در مرکز شهر یعنی بافت تجاری و اداری و پایتخت است. در نتیجه بهتر است که اصلاً سراغ آپارتمان‌های حاشیه شهر نروید و دور از مرکز شهر خانه نگیرید. اگر هم بودجه یا قیمت برایتان اهمیت دارد، خانه کوچک‌تری بگیرید؛ ولی به بهانه قیمت کمتر سراغ محله‌های حاشیه شهر نروید. در ضمن یادتان باشد اگر دور از مرکز شهر سوئیت بگیرید، هم باید هزینۀ زیادی بابت رفت‌وآمد بپردازید و هم ممکن است ساعات طولانی در ترافیک بمانید، پس اجاره خانه در نقاط دورافتاده اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران بهترین واحد کدام طبقه است؟

خانه بدون پارکینگ را اجاره نکنید!

اگر سفرتان کاری است و با ماشین شخصی سفر کردید، یادتان باشد که خانه بدون پارکینگ مناسب اجاره نیست. اجاره خانه با پارکینگ مزایای بسیاری برایتان دارد. اول از همه مجبور نیستید دنبال جای پارک بگردید و یا ماشینتان را در خیابان بگذارید، در نتیجه امنیت ماشین هم حفظ می‌شود. از طرف دیگر هزینه‌ای هم بابت پارکینگ عمومی پرداخت نمی‌کنید و تا حد زیادی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی می‌شود.

خانه دور از ایستگاه مترو و اتوبوس مناسب اجاره روزانه نیست!

برای کسانی که قرار است یک یا دو روز به تهران سفر کنند، بهترین کار این است که از ترافیک شهر دور باشند و با استفاده از تاکسی برای رفت‌وآمدشان ساعات زیادی را معطل نشوند. به همین خاطر به مسافران پیشنهاد می‌کنیم خانه یا آپارتمانی را اجاره کنند که فاصله کمی از ایستگاه مترو یا اتوبوس داشته باشند.

از تمامی ایستگاه‌های مترو می‌توانید بلیت یک‌بار مصرف یا کارت بلیت تهیه کنید و از نقشه مترو هم می‌توانید برای رفت‌وآمد به تمام نقاط شهر استفاده کنید. خطوط مترو تهران:

  • از شمال به جنوب
  • از شرق به غرب
  • از شمال غرب به جنوب شرق
  • از شمال شرق به جنوب غرب

 کشیده شده و چندین خط جدید نیز به‌تازگی راه‌انداز شده است. علاوه بر این باید به مترو کرج هم اشاره کرد که رفت‌وآمدتان را راحت کرده و نیازی به استفاده از تاکسی ندارید. پس یادتان باشد که سوئیت یا آپارتمانی که از ایستگاه مترو و اتوبوس دور باشد، مناسب اجاره روزانه نیست.

به امنیت خانه توجه کنید

به‌عنوان آخرین نکته هم لازم است به امنیت خانه توجه کنید. زمانی که از طریق سایت‌های آنلاین و مطمئن خانه بگیرید، علاوه بر اینکه اجاره‌تان بر اساس قوانین رسمی کشور است، خانه را هم از مالک تحویل می‌گیرید، در نتیجه خیالتان از بابت همه چیز راحت می‌شود.

یادتان باشد که حتماً ریموت در پارکینگ، قفل در اصلی، در تراس‌ها در صورتی که خانه تراس داشته باشد، عملکرد پکیج و آب‌گرم‌کن و سایر موارد ضروری را پیش از رفتن مالک بررسی کرده و سپس خانه را تحویل بگیرید. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی یا پیگیری مورد خاصی داشتید، حتماً با پشتیبانی سایتی که از آن ویلا گرفتید، تماس بگیرید. یادتان باشد اصلاً سراغ اجاره خانه‌ای که امنیت ندارد، نرفته و حتماً پیش از تحویل خانه از همه چیز مطمئن شوید.

اجاره

راهنمای رزرو آنلاین آپارتمان روزانه در تهران

تا اینجا به مهم‌ترین نکاتی اشاره کردیم که برای اجاره روزانه آپارتمان باید حتماً به آن توجه کنید. یادتان باشد که برای رزرو مطمئن و آنلاین آپارتمان روزانه در تهران می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند اقامت 24، جاجیگا، میهمان شو، جاباما، شب، جاجو و هومسا کمک بگیرید. در صفحۀ اصلی سایت بازۀ زمانی سفرتان را مشخص کرده و سپس بررسی کنید که در تاریخ موردنظرتان کدام سوئیت‌ها قابل رزرو است.

از جستجوی پیشرفته می‌توانید حداقل و حداکثر هزینه اجاره را مشخص کرده و منطقه مدنظرتان را وارد کنید تا محدودتر و فقط در میان سوئیت‌هایی که مناسب شرایطتان است، جستجو داشته باشید. بعد از بررسی و مقایسه شرایط و امکانات هر خانه می‌توانید بهترین مورد را اجاره کرده و هزینه‌اش را بپردازید تا کد رهگیری برایتان ارسال شود. کد رهگیری را هم بهتر است تا پایان زمان سفر نگه دارید؛ زیرا برای تمدید اجاره یا رزرو قطعی به آن نیاز دارید، امیدواریم اقامت راحتی را در پایتخت داشته باشید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.