۰ نفر

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو

۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
کد خبر: 414374
مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو نوعی کاشت مو است که افرادی که به‌دلایل مختلفی ابروهای خود را از دست می‌دهند و یا ابروهای آنها کم پشت می‌شود، برای بازگرداندن زیبایی و داشتن ابروهای طبیعی انجام می دهند. روش های کاشت  ابرو مشابه روش‌های کاشت مو است و هزینه این جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او متغیر است . کاشت ابرو مستلزم مراقبت‌هایی است. در این مطلب با ما همراه باشید تا مراقبت‌ های بعد از کاشت ابرو را با هم بررسی کنیم.

مراقبت‌های مهم بعد از کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو می‌بایست برای گرفتن نتیجه مطلوب و مورد انتظار به‌طور دقیق و با ظرافت تمام صورت گیرد. بعد از انجام عمل کاشت ابرو ممکن است کمی درد در ناحیه کاشت ایجاد شود.  در شرایطی که درد بیشتر از حد تحمل باشد می­‌توانید برای کنترل درد و تورم از قرص مسکن استفاده نمائید. تورم موضع کاشت شده ظرف مدت چند روز به طور کامل بهبود می یابد.

پس از کاشت ابرو در منزل بمانید و طی سه هفته اول پس از عمل جراحی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب دوری کنید. در یک هفته اول پس از عمل باید از انجام دادن فعالیت هایی که باعث عرق کردن می‌‌شود خود داری کنید. باید تا حد امکان از دمای بسیار داغ و سرد اجتناب کنید زیرا بدن باید به شرایط قبل از عمل برگردد.

تا ۵ روز پس از عمل از مرطوب کردن ابروها جلوگیری کنید. صورت خود را به آرامی با پارچه تمیز شستشو دهید و از خیس کردن ابروها اجتناب نمائید. پس از گذشت ۵ روز می‌‌توانید ابروهای خود را با آب و مقداری صابون شستشو دهید و مجددا با آب تمیز آبکشی نمائید از سائیدن این موضع جدا پرهیز کنید.

در روز ششم می‌توانید به طور عادی صورت خود را شستشو دهید و به آرامی به ابرو های خود دست بکشید. پوست اطراف نقاطی که گرافت‌ها نصب شده‌ اند در روز سوم تا چهارم جدا می شود. در صورتی که هنگام شستشوی ابرو دچار درد یا خونریزی شدید از سائیدن ابرو دست بکشید و این کار را به چند روز بعد موکول کنید.

دو هفته بعد از عمل تعدادی از موهای کاشته شده ریزش پیدا می کنند. این امر کاملا طبیعی است و موها مجددا طی مدت سه تا چهار ماه شروع به رشد می کنند.

پس از آنکه موهای ابرو مجددا روئیدند می توانید در صورت نیاز دو یا سه بار در طول ماه ابروی خود را اصلاح کنید. ممکن است استفاده از ژل مو یا ابرو برای صاف کردن موهای جدید ضروری باشد به این ترتیب رشد موها در جهت مناسب انجام می شود.تعداد زیادی از بیماران یک روز پس از عمل هیچ گونه علائم و مشکلی ندارند.

رژیم غذایی بعد از کاشت ابرو

  • پس از عمل کاشت ابرو و کاشت مو طبیعی ، غذاهای چرب ، سرخ کردنی و سنگین را کنار بگذارید ، در عوض به مدت دو الی سه روز از غذاهای سبکی مانند ؛ سوپ و سالاد استفاده کنید.
  • به منظور بهتر رسیدن خون به ریشه ی موهای پیوندی و ماندگارتر شدن موها ، مصرف آب و مایعات را افزایش دهید.
  • جهت رشد سریع تر موهای پیوندی به دلیل اینکه مو از پروتئین کراتین است، حتما مصرف پروتئین خود را با خوردن انواع گوشت ، لبنیات ، حبوبات ، غلات ، سویا ، تخم مرغ ، برنج ، کره بادام زمینی ، جو ، ماست و لوبیا افزایش دهید.

انتخاب کلینیک برای کاشت ابرو

کلینیک مدرن یکی از مجهزترین کلینیک‌های کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و کاشت مو در تهران است و با بهره گیری از تیم متخصص پزشکی و تکنسین‌های مجرب و با استفاده از کادر پرستاری با سابقه و صبور، همواره کلیه ملاحظات کاشت ابرو را رعایت نموده و به تبع آن رضایت 95 درصد متقاضیان را بدست آورده است.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳