۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

پیشروی قیمت سکه در کانال ۱۳ میلیون تومان

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 627153
پیشروی قیمت سکه در کانال ۱۳ میلیون تومان

بازار طلا و سکه صبح امروز را به پیروی از نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت‌ انواع سکه نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت سکه گرمی در چند روز اخیر ثابت باقی مانده است.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که در اولین روز معاملاتی بازار جهانی، قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ۱۹۴۲ دلار و ۴۳ سنت ثبت شده است اما بازار طلا و سکه به پیروی از روند صعودی قیمت دلار در کانال ۲۸ هزار تومان؛ امروز هم با روندی افزایشی روبرو بود. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۲۴۲ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۱۳۴ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود  ۱۱۰ تومان را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۶۵ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ۳۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۲ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان معامله می‌شد که حدود ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۵٢ هزارتومان معامله می‌شود که در طی چند روز اخیر بدون تغییر باقی مانده و با همین نرخ خرید و فروش می‌شود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه در مقایسه با روز گذشته با افزایش روبرو بوده است؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۳۷۶ هزارتومان، نیم سکه، ۹۳۶ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۸۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۷۰ هزارتومان حباب دارد