۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۲۶اردیبهشت) / رشد فولاد مبارکه ادامه پیدا نکرد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 528222
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۲۶اردیبهشت) / رشد فولاد مبارکه ادامه پیدا نکرد

سهام فولاد مبارکه اصفهان به رشد خود پایان داد و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بر جای گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف چهار روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و حدود یک درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۹۰تومان آغاز کرد. در ادامه قیمت این سهام از ۱۳۰۰تومان نیز عبور کرد اما در نهایت در محدوده ۱۲۶۰تومان به معاملات خود پایان داد. گفتنی است امروز گروه فلزات اساسی دومین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بود و این نماد نیز با ۱۶میلیارد تومان خروج پول مواجه شد. همچنین «فولاد» امروز بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل بر جای گذاشت(۸۸۵واحد).

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۵۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۲.۵درصد کاهش یافته است. همچنین تنها حدود ۵۱میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۶۵میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۷۰درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۸میلیون برگه سهم(۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و سه میلیون برگه سهم(۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد26اردیبهشت