۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند(۳۱فروردین) / صف خرید وبملت به ۲۳۵میلیون هم رسید

۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبر: 522019
سهامداران بانک ملت بخوانند(۳۱فروردین) / صف خرید وبملت به ۲۳۵میلیون هم رسید

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت که در روز یکشنبه با صف فروش مواجه بود؛ روز گذشته متعادل معامله و با رشد مواجه شد و امروز در میانه بازار به صف خرید نشست. معاملات این سهام از محدوده ۴۱۰تومان شروع شد و روندی صعودی در پیش گرفت. پس از حدود یک ساعت معامله‌گران برای خرید سهام این بانک صف کشیدند. حجم این صف به ۲۳۵میلیون نیز رسید. همچنین در روزهایی که بازار سهام شاهد خروج پول حقیقی‌هاست، «وبملت» پس از مدت‌ها شاهد ورود پول از طرف حقیقی‌ها بود. این نماد با ۴۵میلیارد تومان، بیشترین ورود پول افراد حقیقی را از آن خود کرد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۱۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۵.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۵۲۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴,۱۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۲۲۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۷درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۲۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۰۱میلیون برگه سهم (۵۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۲۷میلیون سهم (۴۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت31فروردین