۰ نفر

هزینه اقامت در طالقان چقدر است؟

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 272463
هزینه اقامت در طالقان چقدر است؟

طالقان یکی از شهر‌های مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا در استان البرز است در روز‌های تعطیل سال افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان سفر می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، به دنبال سلسله گزارش‌ها از قیمت هتل و اقامتگاه‌ها در شهر‌های مختلف در این دوره به بررسی قیمت اقامتگاه‌های طالقان خواهیم پرداخت.

طالقان یکی از شهر‌های مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا در استان البرز است که به واسطه‌ی جاذبه‌های طبیعی، اماکن تاریخی و مذهبی در ایام مختلفی از سال، بویژه فصل بهار و تابستان، گردشگران و توریست‌های بسیاری را از سراسر ایران و جهان به سمت خود می‌کشاند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که برای داشتن اقامت یک روزه در یکی از هتل‌های ۳ ستاره این شهرستان با خدمات رایگان صبحانه باید حداقل ۱۷۰ هزار تومان و اتاق دو تخته ۲۲۰ هزار تومان هزینه بر است.

برای رزرو اتاق ۳ تخته در این هتل ۳ ستاره باید حدود ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کرد، اتاق ۴ تخته ۳۶۰ هزار تومان و برای رزرو سوئیت باید ۴۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

در این میان برای رزرو ویلای یک خوابه برای ۴ نفر در روز‌های تعطیل هفته باید حدود ۷۸۰ هزار تومان پرداخت و نفر اضافه برای هر شب حدود ۵۰ هزار تومان به این رقم اضافه می‌کند.

لازم به ذکر است که رزرو اتاق و هتل در منطقه طالقان در طول هفته قیمت پایین تری دارد، اما آخر هفته و روز‌های تعطیل با حدود ۲۰ درصد رشد همراه است.