۰ نفر

زنی که با «قرار نهار» کارآفرینی کرد

۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱:۵۴
کد خبر: 248605
 زنی که با «قرار نهار» کارآفرینی کرد

برای یک حرفه ای که عاشق شغلش است،زمان نهار می تواند یک برگ برنده دیگر هم به همراه داشته باشد.

به گزارش سی ان ان مانی،سرویس شخصی که در سنگاپور با مدیریت ویلت لی آغاز به کار کرده،به مشتری هایش سرویسی می دهد که رستوران های دیگر این کار را انجام نمی دهند؛قرار نهار با زمان مشخص!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، ویولت لی رییس گروه فروشگاههای «قرار نهار» به سی ان ان مانی می گوید:« من به صورت غریزی به دنبال پیدا کردن عشق، به مردم کمک می کنم  و می دانم که در این موضوع می توانم به خیلی ها کمک کنم.»

13

چهارده سال قبل او با یک گروه کوچک کار خود را آغاز کرد و حالا 3 هزار شعبه دارد که خدمات «قرار نهار» ارایه می کنند.شعبی که در شش شهر آسیایی 1.4 میلیون کاربر فعال دارد.

خدمات «قرارنهار» این گروه،با هر مشتری بعد از گفت وگوی رودررو هماهنگ شده است.حالا این برند،پرچمدار بزرگترین تولیدکننده نهار شده و به سودآوری رسیده  و در گروههای اجتماعی هم محبوب شده است.

«اسینک» یک اپ دوست داشتنی است که علاوه بر وب سایت مشاوران حرفه ای هم دارد که اپ را مدیریت می کنند.مشخصات کاربران را به روز رسانی می کند و تاریخ های قرارنهار را برای مشتریان را مدیریت می کند.

سال گذشته این اپ برنامه ای جدید معرفی کرد که از تکنولوژی بلاک چین در آن استفاده شده است.حالا آنها امیدوارند که این سرویس را بتوانند در سطح جهانی در سال جاری راه اندازی کنند.

خدمات قرار نهار حالا در سنگاپور،هنگ هنگ،کوالالامپور،بانکوک،جاکارتا و پنانگ فعال است.

این شرکت تصمیم گرفته که نظرات کاربران را هم در مسیر کاری خود اعمال کند.

آخرین افزایش سرمایه انها از طریق سرمایه گذاران در سپتامبر 2016 بوده است.

لیم می گوید:« در سال 2004 وقتی در شرایط روحی خیلی نامساعدی بودم، کار خود را با راه اندازی خدمات قرار نهار آغاز کردم.ایده این کار را از یک وب سایت دوستیابی گرفتم.»

او اضافه می کند:« من خیلی تعجب می کردم که بسیاری از همکاران من تنها بودند و کارهای پرمشغله داشتند.در واقع آنها با مشاغل خود ازدواج کرده بودند.»

لی و همسرش این شرکت را باهم تاسیس کردند.

گروهی که برندهایی را ایجاد کرده بودند و تعدادی که کسب و کارهای دیگر را ایجاد کرده بودند،در این راه به آنها کمک کردند.

در سال 2016، این شرکت سرمایه گذاری مشترکی با یک شرکت ژاپنی انجام داد که آن شرکت هم خدمات دوستیابی در ژاپن  داشت.

با وجود موفقیت ها،لی  می گویدکه او هنوز یک کارآفرین نیست و می خواست که شغلی قاعده مندتری داشت،زیرا او با قرار نهار به آنچه خواسته نرسیده است.

او می گوید:«دوستیابی و روابط آسان نیست؛این موضوع به شدت به احساسات افراد بستگی دارد. ما دائما در حال معامله احساساتمان هستیم.»

با این وجود او فکر می کند که شغلی که او دارد می تواند سبب ایجاد یک رخداد بزرگ در زندگی آدمها شود.او می گوید:«من در پیدا کردن شادی مادام العمر به آدمها کمک می کنم.»