۰ نفر

ربیعی: اخلاق ناسالم اختلاس‌‌های میلیاردی را رقم می‌زند

۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۶
کد خبر: 232927
ربیعی: اخلاق ناسالم اختلاس‌‌های میلیاردی را رقم می‌زند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در جامعه ای که اخلاق ناسالم رواج یابد، اختلاس های سه تا چهار هزار میلیارد تومانی رقم می خورد.

«علی ربیعی» عصر سه شنبه در همایش «کارآفرینان خیّر، خیّران کارآفرین» افزود: مردم در جامعه آسیب زا روی آسایش را نخواهند دید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ربیعی افزود: برخی ویژگی های خوب به دست فراموشی سپرده شده است اما جامعه ای به سعادت می رسد که به صفات ارزشمند انسانی تکیه کند.

وی تاکید کرد برخی عادات و سنت های خوب نادیده گرفته می شود؛ در حالی که ایرانیان ارزش های جاری و پنهان شده بسیاری دارند که باید دوباره آن را احیا و فرصت های برابر ایجاد کنیم تا همه افراد از این فرصت ها استفاده کنند.

به گفته وی، در اوایل انقلاب ویژگی های مثبت اخلاقی در کشور وجود داشت که باید بخوبی آنها را به یاد داشته باشیم و این خصیصه ها را ادامه دهیم.

ربیعی افزود: دارایی فقط سرمایه مالی نیست؛ بلکه کسی که دانایی خود را به این سرزمین وصل کند، ارزشمند است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد باید تندیس انسان های اثرگذار را بسازیم و آنها را الگو جامعه قرار دهیم.

همایش کارآفرینان خیّر، خیّران کارآفرین با برنامه ریزی و همکاری دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همت بنیاد آلاء، مجمع کارآفرینان ایران و جمعی از سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی امروز (سه شنبه) در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

هدف این همایش بررسی نقش کار آفرینان خیر، موسسه های خیریه و سمن ها در ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان اجتماعی نظیر محرومان، معلولان، معتادان بازیابی شده و زندانیان آزاد شده بود.