۰ نفر

واکنش تند فدراسیون فوتبال به اظهارات عجیب کی روش

۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۵۷
کد خبر: 309035
 واکنش تند فدراسیون فوتبال به اظهارات عجیب کی روش

فدراسیون فوتبال روز شنبه در واکنش به اظهارات کی روش مبنی بر اینکه قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد، اعلام کرد که قرارداد این مربی با تیم ملی تا پایان جام ملت های آسیا تمدید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در گفت و گو با یکی از رسانه های خارجی اعلام کرده بود که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد ندارد.

وی همچنین در سخنان خود گفت که با وجود نداشتن قرارداد در حال حاضر فقط با تیم ملی ایران همکاری می کند. 

فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به این اظهارات با انتشار بیانیه ای یادآور شد: با توجه به انتشار برخی شایعات، به اطلاع افکار عمومی می رساند مطابق اعلام رسمی قبلی مسوولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی، قرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید شده است.

لذا تحلیل و تفسیرهای منتشره خلاف این موضوع، عاری از واقعیت است و تصریح می شود که قرارداد کی روش تا پایان جام ملت های آسیا با فدراسیون فوتبال ایران تمدید شده و برای طرفین لازم الاجرا است.

همچنین سید امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی نیز امروز در سخنانی اعلام کرد: مصاحبه ای که روز گذشته از سوی کی روش منتشره شده مربوط به حضور این مربی در کلاس آموزشی فیفا است که برگزاری این کلاس مربوط به روزهای اخیر نیست.