۰ نفر

درگیری فیزیکی در اردوی استقلال

۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۳۸
کد خبر: 220112
درگیری فیزیکی در اردوی استقلال

روزهای پرحاشیه استقلال تمامی ندارد و اینبار یکی از بازیکنان این تیم در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن با کادرپزشکی درگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، استقلالی‌ها که این روزها به دلیل عدم نتایج نامناسب به شدت تحت فشار قرار دارد امروز هم خبری مبنی بر درگیری را در اردوی آبی‌پوشان به همراه داشت.

بعد از ماجرای مربوط به نیمکت نشینی مهدی رحمتی و مجتبی جباری در بازی برابر پارس جنوبی و در ادامه در اختیار قرار گذاشتن آنها توسط سرمربی به باشگاه و البته ماجرای درگیری لفظی در برنامه جنجالی شب گذشته، اینبار در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن یکی از بازیکنان مطرح این تیم بعد از تمرین با دکتر تیم به درگیری پرداخت که اگر دخالت دیگر بازیکنان نبود کار به جای باریک کشیده می‌شد.

این بازیکن ملی‌پوش که این روزها به شدت تحت فشار است بعد از تمرین و در زمان ماساژ نسبت به جمله‌ی دکتر ستوده واکنش تندی نشان داده که در ادامه ماجرا شدت پیدا می‌کند و کار به وساطت دیگر بازیکنان می‌کشد.

روزهای پرحاشیه استقلال همچنان ادامه دارد و این تیم در رده پانزدهم جدول چشم به روزهای آینده دوخته است و باید دید علیرضا منصوریان موفق به عبور از این مرحله خواهد شد یا روزهای تلخکامی و پرحاشیه آنها سریالی دیگر را به همراه خواهد داشت.