۰ نفر

رحمتی: با شماره ناشناس بازیکنان را می‌ترسانند

۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۲:۲۶
کد خبر: 182463
رحمتی: با شماره ناشناس بازیکنان را می‌ترسانند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از اعضای هیات مدیره این باشگاه می‌گوید آن‌ها به دنبال موفقیت استقلال نیستند.

مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال درباره پیروزی این تیم برابر لوکوموتیو بیان کرد: خدا را شکر که توانستیم دل هوادارانی که زیر باران برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند را شاد کنیم و پیروزی خوبی را به دست بیاوریم. تیم لوکوموتیو تیم خوبی بود و ما توانستیم مقابل آن‌ها به برتری برسیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کاپیتان استقلال درباره مشکلات این باشگاه و هجمه‌هایی که علیه او وجود دارد، بیان کرد: ما باید یک مجموعه باشیم و کار این مجموعه خوشحال کردن دل هواداران و موفقیت باشد. در حالی که اعضای هیات مدیره ما به دنبال هر چیزی هستند غیر از این موفقیت. یکی با شماره‌های ناشناس به بازیکنان زنگ می‌زند و می‌گوید که من متصل به فلان ارگانم. یکی دیگر از اعضای هیات مدیره به دنبال این است که پسرش را در تیم استخدام کند و دیگری می‌خواهد پول تو جیبی‌های سفرهای خارجی‌اش را از باشگاه به دست بیاورد. در حالی که ما نه زمین تمرین مناسب داریم و نه امکانات.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که آقای افتخاری با ما کردند، قرار است تا فردا ظهر به ما ۱۰ درصد بدهند و ما نیز صحبتی نکنیم. این‌ها را می‌گویم تا فکر نکنند ما نمی‌فهمیم و سرمان را زیر برف کرده‌ایم. ما از همه چیز خبر داریم. من یا کاوه رضایی یا خسرو حیدری می‌توانیم با ۵ میلیون شب عید خود را بگذرانیم اما بازیکنانی مانند حق‌دوست و زکی‌پور چگونه می‌توانند به شهرستان خود برگردند در حالی که نه پولی دارند و نه سوغاتی برای خانواده خود تهیه کرده‌اند.

رحمتی ادامه داد: تاکنون در طول قدمت استقلال دیده‌اید که ۵ روز تمرین این تیم تعطیل شود؟ در حالی که این اتفاق امسال برای ما افتاد. هیات مدیره ۴-۵ ساعت با هم جلسه گذاشتند و خروجی آن تخریب سرمربی و رحمتی و مستقر کردن فردی برای تبلیغات در رسانه‌هاست.

رحمتی گفت: ما بازیکنان جوانی داریم و میانگین سنی تیم ما بدون من و پادوانی بسیار جوان می‌شود. بحث مالی نیست و ما دغدغه بازیکنان جوان‌مان را داریم.