۰ نفر

ترابیان خبر داد:

برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ۴ تیم برتر دنیا در ایران

۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰
کد خبر: 179294
برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ۴ تیم برتر دنیا در ایران

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه با حضور ۴ تیم برتر مسابقات جام جهانی یعنی آرژانتین، روسیه، ایران و پرتغال در تهران خبر داد.

 

عباس ترابیان، درباره برنامه های سال آینده تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک خبر بسیار مهم و ارزنده این است که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ چهار تیم برتر مسابقات جام جهانی با همدیگر در تهران بازی خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: بر این اساس تیم های آرژانتین، روسیه، ایران و پرتغال که عناوین اول تا چهارم مسابقات جام جهانی را کسب کردند، برگزار کننده این تورنمنت در تهران خواهند بود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اینکه برگزاری این تورنمنت تا چه حد قطعی شده و مذاکره با سایر کشورها در چه مرحله ای است؟ تاکید کرد: مذاکرات اولیه انجام شده و قرار است ادامه داشته باشد. به هر حال هدفمان این است که هر سال این تورنمنت را برگزار کنیم و هر بار هم یک کشور میزبان باشد.

ترابیان یادآور شد: قصد داریم اولین دوره این بازی ها را میزبانی کنیم و این می طلبد که در بخش اسپانسر قوی عمل کنیم. این مسابقات در صورت نهایی شدن، در استادیوم آزادی برگزار می شود و امیدواریم که همه عوامل مربوط به این استادیوم و جامعه فوتسال کمک کنند تا این رویداد بزرگ برگزار شود.