۰ نفر

زانو زدن سعودی‌ها مقابل عراقی‌ها

۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
کد خبر: 154080
زانو زدن سعودی‌ها مقابل عراقی‌ها

فدراسیون فوتبال عربستان پس از کارشکنی‌های فراوان برای نیامدن به تهران برای بازی با عراق در نهایت مجبور شد تا بازی خانگی خود را به کشور ثالث منتقل کند.

دادگاه بین الملل ورزش(CAS) امروز رای نهایی خود را درباره شکایت فدراسیون عراق درباره بهانه جویی سعودی‌ها برای برگزاری بازی خانگی خود در ریاض اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در این راستا سعودی‌ها به نظر می‌رسد در مقابل مقاومت عراقی‌ها به زانو درآمدند زیرا فدراسیون عربستان با همتای قطری خود روز گذشته نشستی را داشته است تا در صورت صدور رای به نفع عراق آنها قطر را برای میزبانی از عراقی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه معرفی کنند.

عربستان پس از آنکه بهانه آورد که به ایران برای بازی با عراق نمی‌آید، فدراسیون عراق شرط کرد که آنها بازی خانگی خود را در کشور ثالثی غیر از ایران منتقل می‌کنند ولی سعودی‌ها نیز باید بازی خانگی خود را به کشوری ثالث منتقل کنند.

پس از برگزاری بازی رفت و خانگی عراق در مالزی با عربستان، فدراسیون سعودی کارشکنی خود را دوباره آغاز کرد و عنوان کرد که عراق باید برای بازی با آنها به ریاض بیاید.

روزنامه السبق عربستان امروز نوشت: رئیس فدراسیون عربستان روز گذشته با همتای قطری خود نشستی داشت تا در صورت صدور رای دادگاه CAS به نفع عراقی‌ها آنها قطر برای میزبانی از عراق معرفی کنند.

این روزنامه عربستانی در ادامه خبر داد که امروز دادگاه بین الملل ورزش(CAS) رای نهایی خود را درباره موضوع اختلاف عربستان با عراق را صادر خواهد کرد.