۰ نفر

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر در البرز

۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸
کد خبر: 182359
افتتاح بیش از  ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر در البرز

7هزارو170 واحد مسکونی مهرو6 طرح روبنایی روز دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرجدید هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

 محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور درآیین گشایش این واحدها گفت: 30 هزارنفر در آینده نزدیک ساکن این واحدهای جدید مسکونی خواهند شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:برای ساخت این واحدهای مسکونی 40هزار میلیارد ریال از محل آورده مردم و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

نریمان گفت: همچنین برای ساخت 6 پروژه عمرانی شامل یک مدرسه، یک مسجد، 2 ساختمان کلانتری ویک زمین ورزشی 105میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پرداخت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمام واحد های مسکونی که امروز به بهره برداری رسید از آب ، برق و گاز بهره مند هستند.

نریمان گفت:تمام اعتباراتی که برای ساخت پروژه های روبنایی دراین شهر هزینه می شود موجب ارزش افزوده مسکن مهر در آن شده است.

وی افزود: قبل ازپایان دولت یازدهم ،10 هزار واحد مسکونی باقی مانده در شهرجدید هشتگرد تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی همچنین از بهره برداری موقت از متروی شهرجدید هشتگرد درآینده نزدیک خبر داد واظهارداشت: بزرگترین ایستگاه متروی کشور درشهرجدید هشتگرد تا 6 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندارساوجبلاغ نیز در این آیین گفت: با اختصاص منابع آب پایدار برای شهرجدید هشتگرد شاهد شکوفایی بیشتر این شهر ورفع بزرگترین معضل آن خواهیم بود.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود:با حمایت دولت تدبیر وامید 5 میلیون مترمکعب آب شرب از خط انتقال آب سد طالقان در آینده نزدیک به شهرجدید هشتگرد اختصاص می یابد.