۰ نفر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی اهواز را بررسی می‌کند

۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵
کد خبر: 302134
کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی اهواز را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح گفت که این کمیسیون در جلسه فردا (یکشنبه) با حضور دستگاه‌های ذیربط به بررسی این موضوع می‌پردازد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی نجفی اظهار کرد: این‌که حمله تروریستی همزمان با رژه نیروهای مسلح و سالگرد هفته دفاع مقدس انجام شده نشانگر تلاش مذبوحانه‌ای برای به چالش کشیدن اقتدار نیروهای مسلح است که البته توان و آمادگی نیروهای مسلح، همبستگی مردم و حضور آنها قطعا این اقدامات را خنثی خواهد کرد.

وی با محکوم کردن این حادثه آن را سند آشکاری از حمایت و پشتیبانی برخی از کشورهای منطقه و خارج از منطقه از گروه‌های تروریستی عنوان کرد و گفت: این گروه‌ها به جز منطق خشونت، ترور و کشتار منطق دیگری نمی‌شناسند.

نجفی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان و نیروهای نظامی در این حمله تروریستی ابراز امیدواری کرد با هوشیاری نیروهای امنیتی هرچه زودتر عوامل این حادثه شناسایی شوند و به سزای عملشان برسند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: با توجه به این‌که فردا (یکشنبه) روز اول کاری مجلس بعد از تعطیلات است ان‌شاءالله با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط موضوع را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.