۰ نفر

ثروتمندان جهان در هر ساعت چه قدر درآمد دارند؟

۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 308695
ثروتمندان جهان در هر ساعت چه قدر درآمد دارند؟

برخی از ثروتمندترین افراد جهان در هر ساعت درآمدی بیشتر از درآمد مردم جهان در کل زندگیشان دارند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، نگاهی به درآمد ثروتمندترین افراد جهان از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری گرفته تا ورزشکاران و هنرمندان نشان می دهد که درآمد این افراد در هر ساعت، از پولی که مردم عادی در تمام زندگی‌شان دیده اند بیشتر است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این فهرست بر مبنای ثروت خالص ثروتمندترین افراد سال ۲۰۱۸ و بازیگرانی که بیشترین دستمزد را می‌گیرند تهیه شده است و سپس با تقسیم ثروت این افراد بر عدد ۸۷۶۰ که برابر با تعداد ساعت ها در طول یک ساعت است، درآمد این افراد در هر ساعت محاسبه شده است.

بر این مبنا، جف بزوس- مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان - در هر ساعت ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۸۵ دلار درآمد دارد! پس از بزوس، مارک زاکربرگ- مدیرعامل فیس بوک - با درآمد ۱میلیون و ۷۱۲هزار و ۳۲۸ دلار در هر ساعت و الیس والتون- مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره والمارت - با ۱میلیون و ۳۹۲هزار و ۶۹۴ دلار درآمد در هر ساعت، افرادی هستند که درآمدی بالای ۱ میلیون دلار در هر ساعت دارند.

پس از این سه نفر، وارن بافت- مشهورترین معامله گر بازار سهام جهان - با ۹۵۸هزار و ۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت و لری پیج- مدیرعامل شرکت الفابت - با ۹۲۴هزار و ۶۵۷ دلار در هر ساعت قرار دارند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا - با ۶۸۴هزار و ۹۳۱ دلار درآمد و بیل گیتس- مدیرعامل مایکروسافت - با ۴۵۶هزار و ۶۲۱ دلار در هر ساعت در رده‌های بعدی جای گرفته اند.

جک دورسی- مدیرعامل توئیتر - و مگ ویتمن- مدیرعامل نیو تی‌وی -، به ترتیب ساعتی ۲۰۵هزار و ۴۷۹ دلار و ۱۰۲هزار و ۷۳۹ دلار در هر ساعت درآمد دارند.