۰ نفر

اعمال محدودیت ترافیکی در نخستین جمعه آذر ماه

۳ آذر ۱۳۹۶، ۹:۱۵
کد خبر: 233433
اعمال محدودیت ترافیکی در نخستین جمعه آذر ماه

رئیس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران نخستین جمعه آذرماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه سوم آذرماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم آبان ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.