۰ نفر

جنتی: نگرانی ما از جنایت‌های آمریکا اسرائیل و عربستان است

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
کد خبر: 220398
جنتی: نگرانی ما از جنایت‌های آمریکا اسرائیل و عربستان است

رییس مجلس خبرگان گفت: نگرانی من و بسیاری از اعضای مجلس خبرگان از جنایت‌های آمریکا اسرائیل و عربستان است. گرد جنایت بر چهره این سه کشور نشسته و ما این سه کشور را جنایتکار می‌دانیم و تا وقتی شاخ این غول‌ها شکسته نشود، مشکل بشر هم حل نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، آیت الله احمد جنتی در اختتامیه اجلاس سوم، دوره پنجم مجلس خبرگان گفت: امسال اجلاس خوبی را داشتیم. چهار نشست را در اجلاس امسال داشتیم و اکثریت افراد در اجلاس حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نگرانی من و بسیاری از اعضای مجلس خبرگان از جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و عربستان است، اظهار داشت: گرد جنایت بر چهره این سه کشور نشسته و ما این سه کشور را جنایتکار می‌دانیم و تا وقتی شاخ این غول‌ها شکسته نشود، مشکل بشر هم حل نمی‌شود.

رییس مجلس خبرگان افزود: امام رحمت الله علیه معتقد بودند که می‌شود این کار را کرد. امام می‌گفتند می‌توان دندانه‌ای آمریکا را در دهانش خرد کرد و اگر ما اهداف خود را دنبال کنیم، این کار شدنی است.

جنتی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌گوید از دشمن نترسید بلکه از من از بترسید، تصریح کرد: وضعیت یمن، بحرین، میانمار و فلسطین بحرانی است. در آنجا انسان ها را می‌کشند. جنایات صورت گرفته در میانمار دل‌ها را می‌سوزاند و دنیا در برابر این سکوت مسئول است.

وی با بیان اینکه ما انزجار خود را از این جنایات اعلام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم زمان ظهور حضرت ولیعصر فرا برسد و بشر، عدالت را به چشم خود ببیند. آن روز، روز شادی بشر خواهد بود.

دبیر شورای نگهبان در پایان طول عمر بیشتر را برای رهبری از خداوند منان مسالت کرد.