۰ نفر

در پی اعلام سازمان هواشناسی عنوان شد

مسافران از فردا به شهرهای خود بازگردند

۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹
کد خبر: 184721
مسافران از فردا به شهرهای خود بازگردند

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هوشناسی کشور از مسافران خواست تا بازگشت خود را از روز پنج شنبه آغاز کنند.

سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید خود از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علی رغم کاهش آمار تصادفات نوروزی لام است هموطنان توجه داشته باشند که ایام نوروز پر تصادف‌ترین روزهای سال است و در این مدت نیز روزهای پایانی تعطیلات نوروزی پرحادثه‌ترین روزهای نوروز است. چرا که تمام مسافرانی که به تدریج عازم سفر شدند در یک بازه زمانی کوتاه قصد مراجعت دارند و این موضوع باعث خستگی و عجله و شتاب آنها می‌شود لذا لازم است تا توجه بیشتری در حین برگشت داشته و زمان سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به هشدار اخیر هواشناسی کشور نیز گفت : طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی روزهای پایانی تعطیلات امسال شاهد بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور هستیم و این سازمان بهترین زمان بازگشت مسافران را دو روز پنج شنبه و جمعه اعلام کرده است.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: ما نیز تبه مامی مسافران توصیه می‌کنیم با توجه به وضعیت ناپایدار جوی حتماً از فردا بازگشت خود از سفر را آغاز کنند تا خدای ناکرده شاد مشکلات بدی برای مسافران نباشیم.

مومنی در پایان با مطلوب ارزیابی کردن شرایط امنیتی کشور گفت: نوروز امسال امن‌ترین نورز سنوات گذشته بود و شاخص‌های امنیتی در تمام نقاط کشور از جمله نقاط سفر مرزی بهبود یافت.