۰ نفر

زمانبندی مصاحبه علمی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱:۴۰
کد خبر: 180996
زمانبندی مصاحبه علمی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با توجه به تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش‌وپرورش و اعلام اسامی جدید از سوی سازمان سنجش، آموزش‌وپرورش شهر تهران زمانبندی و شرایط مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت را اعلام کرد.

 نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد و در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام کرد. آنگونه که شاپور محمدزاده سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزرارت آموزش‌وپرورش گفته است:‌ سازمان سنجش تا 20 اسفند اسامی 10 هزار نفر را به ما اعلام می‌کند و در مدت سه ماه صلاحیت عمومی آنها را بررسی خوهیم کرد و در نهایت تا 15 اردیبهشت 96 اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی را اعلام می‌کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به اینکه  تعدادی از ظرفیت‌های استخدامی آموزش‌وپرورش خالی ماند و مقرر شد تا این ظرفیت خالی تعیین تکلیف شود، لیست دیگری از سوی سازمان سنجش به آموزش‌وپرورش اعلام شد. در همین رابطه آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی در تاریخ 21 آبان 95 که در مرحله 5 تکمیل ظرفیت قبولی آنها در اسفندماه توسط سازمان سنجش اعلام شد، برای ارائه مدارک و مستندات، تشکیل پرونده اولیه و دریافت معرفی نامه برای انجام مصاحبه به آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

هم‌اکنون نیز آموزش‌وپرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای دیگر توضیحاتی را در رابطه با مصاحبه علمی آزمون استخدامی ارائه کرده است و براین اساس،  پذیرفته شدگان با 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش‌وپرورش شهر تهران که در مرحله تکمیل ظرفیت تشکیل پرونده داده  و معرفی‌نامه دریافت کرده‌اند باید برای انجام مصاحبه علمی اقدام کنند.

برای مصاحبه علمی همراه داشتن معرفی نامه و فرم اطلاعات فردی (گزینش)، مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه، روزمه، تالیف، ترجمه و مقاله ضروری است.   

 نام و نشانی پردیس‌های مجری انجام مصاحبه علمی آزمون استخدامی آزمون سال  1395  بدین شرح است:

تمام رشته‌های هنر آموزی (رشته‌های فنی و مهندسی)، محل برگزاری مصاحبه: (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران)، تاریخ مصاحبه: سه‌شنبه 17 اسفند 95 از ساعت 8.30 صبح تا 12، آدرس:‌ لویزان، خیابان شهید شعبانلو . شماره تلفن : 22970024

تمام رشته‌های دبیری، مشاوره، مربی پرورشی و آموزگار ابتدایی، محل برگزاری مصاحبه: (پردیس شهید چمران  تهران)، تاریخ مصاحبه:‌ سه‌شنبه 17 اسفند 95 از ساعت 8.30 تا 12، آدرس: پردیس شهید چمران (پسران)، حکیمیه، انتهای بلوار بهار.  تلفن: 2- 77309891