۰ نفر

البغدادی با جلیقه انتحاری در نینوا مخفی شده است

۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰:۲۲
کد خبر: 170918
البغدادی با جلیقه انتحاری در نینوا مخفی شده است

سخنگوی نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا از مخفی شدن ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در نینوا درحالی که جلیقه انتحاری به تن دارد، خبر داد.

 سرهنگ «جان دورین» سخنگوی نیروهای تحت رهبری آمریکا در عملیات به اصطلاح ضد داعش، درباره سرنوشت سرکرده داعش گفت: ابوبکر بغدادی به خوبی می ‌داند در صورت یافته شدن، کشته خواهد شد و به همین دلیل خود را مخفی کرده است.

وی تصریح کرد از منابع اطلاعاتی که البته نمی ‌تواند صحت آن را تایید کند، خبر رسیده که بغدادی همواره جلیقه عملیات انتحاری بر تن دارد.

بر اساس این گزارش، ماه گذشته وزارت خارجه آمریکا جایزه ارائه اطلاعات از محل مخفی شدن بغدادی را از ده میلیون دلار به بیست و پنج میلیون دلار افزایش داد.

سرهنگ «استیل وارن» دیگر سخنگوی نیروهای ائتلاف در بغداد گفت: امیدوارم که بغدادی نشست خبری ما را ببیند زیرا می‌ خواهیم بداند که او را شکار می ‌کنیم و پیدایش خواهیم کرد. همانطور که اسامه بن لادن، استاد او را پیدا کردیم و او را کشتیم، بغدادی را پیدا کرده و مزه عدالت را به او می فهمانیم. من نمی ‌دانم که عدالت برای او یک موشک هلفایر یا سیاه چال خواهد بود اما بهرحال او روزی طعم عدالت را خواهد چشید.