۰ نفر

داعش به سه هزار کیلومتر عقب‌تر از مرز ایران رانده شد

۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶
کد خبر: 164860
داعش به سه هزار کیلومتر عقب‌تر از مرز ایران رانده شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: به لطف الهی و تلاش رزمندگان اسلام، نیروهای تکفیری و داعش به عقب رانده شدند و امروز تا 3 هزار کیلومتر عقب‌تر از مرز ایران قرار دارند.

سردار حسین اشتری ظهر امروز در مراسم پنجمین سالگرد افتتاح موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی‌بن‌بی‌طالب(ع) اظهار کرد: امروز ما باید قدردان کسانی باشیم که به گردن ما حق داشتند و از میان ما رفتند، کسانی که هنوز وجودشان را حس می‌کنیم و می‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وی افزود: باید قدردان کسانی باشیم که سرمایه و وقت خودشان را برای اشاعه فرهنگ ناب محمدی قرار می‌دهند، همچنین همه ما باید قدردان شهدا و ایثارگران باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آرامش و آسایشی که اکنون در کشور حاکم است به برکت خون شهداست، امروز شهدا بیش از 2 هزار کیلومتر آن طرف‌تر می‌جنگند تا کسی به این کشور تعدی نکند.

وی خاطرنشان کرد: امروز آزادی حلب برای ما همچون آزادی خرمشهر در دوره دفاع مقدس است، اگر دشمنان در حلب پیروز نمی‌شدند ما نیز در ایران امنیت نداشتیم همان‌طور که تا 40 کیلومتری مرز ایران پیشروی داشتند.

اشتری عنوان داشت: به لطف الهی و تلاش رزمندگان اسلام، نیروهای تکفیری و داعش به عقب رانده شدند و امروز تا 3 هزار کیلومتر عقب‌تر از مرز ایران قرار دارند.

وی با اشاره به اهداف شهدای مدافع حرم اذعان کرد: شاید برخی گمان کنند که مدافعان حرم برای رئیس جمهور و یا سرزمین سوریه می‌جنگند در حالی که این‌گونه نبوده و مقاومت اسلامی مرز نمی‌شناسد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مقاومت اسلامی در هرکجا که جهان اسلام و بشریت در خطر باشد، وجود خواهد داشت، متذکر شد: من به عنوان یک کارشناس نظامی به صراحت می‌گویم که بیشترین نفع حضور مدافعان حرم در سوریه برای مردم ایران بوده است؛ امنیت امروز ما مرهون شهدا، امام(ره)، مقام معظم رهبری است.