۰ نفر

رییس مرکز ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

محورهای غربی کشور، برفی/ ۳ محور مسدود

۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 164297
محورهای غربی کشور، برفی/ ۳ محور مسدود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شروع بارش برف در محورهای غربی کشور خبر داد و به رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی این مناطق را دارند توصیه کرد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ نادر رحمانی، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شروع برف در محورهای استان‌ آذربایجان غربی مانند سردشت- مهاباد، سردشت –پیرانشهر و سردشت- بانه هستیم.  همچنین انتظار داریم بارش‌ها در محورهای غربی، جنوب و شمال غرب، شمالی و در ادامه، در محورهای شمال شرقی کشور ادامه پیدا کند. احتمالا ارتفاعات شاهد بارش برف خواهند بود، به همین دلیل رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی این استان‌ها را دارند، حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، در باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین از  استاندارد تا پل فردیس، و باند جنوبی آزاد راه تهران کرج، از پل فردیس تا شهرک خاتم،  ترافیک نیمه سنگین است .

وی تاکید کرد: محورهای شمشک به دیزین، پونل -خلخال وسروآباد- پاوه در حال حاضر مسدود است و  به جز این محورها، وضعیت ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی کشور  روان است و بار ترافیکی خاضی مشاهده نمی‌شود.