۰ نفر

بیت‌کوین در مرز ۸۰میلیون تومان قرار گرفت

۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷
کد خبر: 237578
بیت‌کوین در مرز ۸۰میلیون تومان قرار گرفت

قیمت بیت کوین پس از نوسان‌های متعدد در 16 هزار دلار ثابت شده است که باعث شده تا این ارز دیجیتال به مرز 80 میلیون تومان در بازار ایران برسد.

بیت کوین بعد ازسقوط قیمت تا 13 هزار دلار آمریکا حالا دوباره روند صعودی پیدا کرده است و قیمت این پول دیجیتال در 16 هزار دلار تثبیت شده است؛ البته این در حالی است که قیمت بیت کوین روز گذشته حتی تا 17 هزار و 184 دلار نیز افزایش پیدا کرد اما از آن پس دوباره قیمت این ارز  تا 16 هزار دلار سقوط کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، با توجه به آمار قیمت بیت کوین در هفته گذشته، قیمت بیت کوین دچار نوسان‌های متعددی بوده است که باعث شده پیش بینی صعود یا سقوط قیمت این پول مطرح دیجیتال با مشکلات فراوانی روبرو باشد. در همین راستا یک کارشناس ارزهای دیجیتال از ثبات و واقعی شدن قیمت بیت کوین در 16 هزار دلار آمریکا معادل با قیمت 75 تا 80 میلیون تومان در بازار ایران و نوسان‌های کوتاه مدت افزایشی در مرز 17 هزار دلار خبر داد.

وی با اشاره به رفتار بیت کوین خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود  افزایش قیمت تدریجی قیمت بیت کوین ادامه داشته باشد اما در هفته‌های آتی باید دوباره شاهد افزایش قیمت‌های زیاد برای بیت کوین بود.