۰ نفر

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

سند تحویل و تحول نجفی پایه و اساس تدوین برنامه سوم شهرداری تهران بود/ بررسی برنامه تا 15آذر

۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 304793
سند تحویل و تحول نجفی پایه و اساس تدوین برنامه سوم شهرداری تهران بود/ بررسی برنامه تا 15آذر

به گفته رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، سند تحویل و تحول ارائه شده از سوی شهردار سابق تهران مبنای صورت وضعیت فعلی شهردار تهران و تدوین برنامه سوم شهرداری تهران بوده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ مرتضی الویری در پاسخ به این سوال که در برنامه سوم شهرداری تهران که هفته گذشته به صحن شورای شهر تهران ارائه شد، گزارشی از وضعیت موجود مدیریت شهری تهران ارائه نشده، پس بر چه اساسی برنامه تدوین شده است، به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: سند تحویل و تحولی که نجفی، شهردار سابق ارائه دادند، ترسیمی از وضعیت شهرداری تهران بود، در این شش ماه که وضعیت شهرداری تهران تغییر قابل قبولی نکرده است و در نتیجه ما پایه و اساس برنامه را سند تحویل و تحولی که در ابتدای کار از شهردار سابق درخواست کردیم، قرار دادیم.

وی ادامه داد: برای برخی از موارد هم ما گزارش به روز را از شهردار تهران می‌گیریم؛ مثلا درباره میزان بدهی‌ها به سیستم بانکی و مطالباتی که شهرداری تهران دارد. کار سختی نیست و ما پایه و اساس را داریم.

او درباره کیفیت تدوین برنامه سوم نیز گفت: ما هنوز ورود پیدا نکردیم. از روز یکشنبه بررسی را شروع می‌کنیم و تا 15آذر هم به پایان می‌رسانیم.