۰ نفر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

تاکسی‌ها اسقاط شده‌اند اما تاکسی‌داران خودرویی نگرفته‌اند/ لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس هنوز به شورا نرسیده!

۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴
کد خبر: 290068
تاکسی‌ها اسقاط شده‌اند اما تاکسی‌داران خودرویی نگرفته‌اند/ لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس هنوز به شورا نرسیده!

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تعدادی از تاکسی‌های فرسوده اسقاط شده‌اند اما خودروسازان هنوز به آن‌ها ماشین تحویل نداده‌اند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ علیرضا قنادان در واکنش به این سوال که وضعیت نوسازی تاکسی‌ها فرسوده تهران چگونه است به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: تعدادی از تاکسی‌های فرسوده اسقاط شده‌اند اما خودروسازان به صاحبان تاکسی‌های هنوز ماشینی تحویل نداده‌اند البته تعدادشان زیاد نیست اما آماری هم از اینکه چقدر هستند نداریم.

وی ادامه داد: خودروهای فرسوده دوسته‌اند؛ یکی آنهایی که از شدت فرسودگی راه هم نمی‌روند و دیگری تاکسی‌هایی که فرسوده هستند اما همچنان می‌توانند حرکت کنند. به این خودروها تازمان تحویل خودروی جدید در مرحله معاینه فنی کمک خواهد شد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت تدوین لایحه ایمنی مدارس نیز اظهار کرد: تدوین این لایحه فقط در اختیار سازمان تاکسیرانی نیست و قسمتی که به عهده ما بوده انجام شده است.

قنادان درباره مکانیزم کردن دریافت کرایه که وعده داده بود تا پایان سال به انجام می‌رسد نیز گفت: در حال توسعه این ویژگی در همه تاکسی‌ها هستیم. البته تعدادی از قبل مجهز به این سیستم بودند و در حال حاضر کار می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین درپاسخ به این سوال که با وجود باقی ماندن زمان کم به شروع سال تحصیلی چرا هنوز لایحه تعیین نرخ کرایه تاکسی به شورا ارائه نشده است، تاکید کرد: هنوز این لایحه در دفتر شهرداری است و به دلیل تغییر و تحولاتی که در مدیریت شهری رخ داد، ارائه آن  طول کشید اما در حال طی مراحل اداری خود است.