۰ نفر

ساخت ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم

۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
کد خبر: 211454
ساخت ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم

به گفته وزیر بهداشت، ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم در کشور ساخته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم یادواره شهدای روستای لاشک بخش کجور نوشهر، اظهار کرد: در تحقق آرمان‌های شهدا نباید از هیچ کوششی فروگذار شد.

وی با اشاره به اینکه افتخار نظام به شهداست، افزود: جامعه‌ای زنده است که مردم آن علاقمند هستند که در راه دین خدا عزیزترین هایی خود را تقدیم کنند.

وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: کشور ایران امروز جز معدود کشورهایی است که زیر بار زور نرفته و با وجود فشارها دست از آرمان های خود نکشیده است.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: پیروز اصلی، ملت ایران است که با وجود همه کاستی ها و کمبودها و کم کاری ها در جامعه از امام و رهبر پیروی کردند و از هیچ کار و تلاشی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از گذشته قدر مردم را بدانند، گفت: کشور باید با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند تا وعده ها محقق شود و نمایندگان نیز به وعده ها عمل کنند.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه کار اجرایی در کشور سخت است، تصریح کرد: مردم انتظارات زیاد و به حقی دارند و مشکلات انباشته شده نیز کم نیست و از طرفی داشته ها زیاد نیست.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کزد: دولت از نظر اقتصادی و درآمدی مشکلاتی دارد اما توانست تورم را کنترل کرده و رشد اقتصاد را از منفی 6 به رشد 7 برساند.

وی اظهار کرد: انقلابی کسی است که با کار و تلاش گره گشایی کند و بتواند کارنامه نظام مقدس را در جهت وحدت و انسجام ملی سوق دهد.

وزیر بهداشت، یکی از ارزش های انقلاب را معیشت دانست و گفت: اینکه کشور بتواند در چشم انداز ۲۰ ساله مقام نخست کشور را کسب کند باید وضعیت زندگی مردم بهبود یابد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه اگر همه با هم متحد شوند به طور قطع مشکلات مردم به تدریج برطرف می شود، اظهار کرد: دشمنان نظام سعی در ایجاد یاس و ناامیدی مردم ایران دارند و امروز مهم ترین وظیفه، کار و تلاش صادقانه است.

وی به بخشی از دستاوردهای دولت یازدهم طی 4 سال گذشته در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: ۱۱ میلیون نفر که هیچ بیمه‌ای نداشتند، بیمه شدند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ۲۴ هزار تخت تدارک دیده شده و ۶ هزار مرکز بهداشتی و خانه بهداشت در دولت یازدهم ساخته شد. طی 4 سال گذشته تجهیزات ۵۶۰ بیمارستان کشور با هزینه 3 هزار میلیارد تومان نوسازی شد.