۰ نفر

فرزندان علم‌الهدی کجا هستند و چه شغلی دارند؟

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴
کد خبر: 294374
فرزندان علم‌الهدی کجا هستند و چه شغلی دارند؟

«#فرزندت_کجاست؟» عنوان چالشی است که اخیراً در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده و براساس آن مخاطبان از مسئولان می‌خواهند که در مورد این مسئله فرزندانشان در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهند پاسخگویی داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بسیاری از مقامات و مسئولان کشوری و استانی در روز‌های اخیر به این پویش پیوسته‌اند و پاسخگو بوده‌اند و البته برخی نیز پاسخ مناسبی هنوز به این پویش نداده‌اند.

مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

اینک حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این پویش پیوسته است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی در این زمینه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه و نبیره، ۲۷ نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.

علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.