۰ نفر

رونمایی از Z4 ب‌ام‌و مدل 2019 +تصاویر

۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۱
کد خبر: 293613
رونمایی از Z4 ب‌ام‌و مدل 2019  +تصاویر

مانند اکثر کانورتیبل‌ها صندوق عقب Z4 کوتاه‌تر شده و اسپویلر یکپارچه با این بخش روی خودرو دیده می‌شود.

در هفته گذشته، تصاویری از ب‌ام‌و Z4 در سال 2019 در فضای مجازی منتشر شد، اینک تصاویر رسمی از جزئیات آن منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران ، همان‌طور که از ظاهر خودرو برمی‌آید، شباهت‌ها به مدل مفهومی غیرقابل انکار است.  این خودرو با کد تجاری M40i در نمای جلو نمای اسپورت داشته و در هر دو نمای جلو و عقب از چراغ‌های باریک و کشیده بهره می‌برد.

1

در نمای انتهایی؛ سپر به سیستم تهویه مجهز شده و چراغ‌های این قسمت باریک‌تر شده‌اند. از طرفی مانند اکثر کانورتیبل‌ها صندوق عقب Z4 کوتاه‌تر شده و اسپویلر یکپارچه با این بخش روی خودرو دیده می‌شود.

در انتهای خودرو نوارها و بخش‌های فلزی براق در زیباتر شده این خودرو موثرند. چراغ‌های جلو نیز باریک بوده و به سمت عقب کشیده شده‌اند.

2

اسپورت، پیشرفته و زیبا. کلماتی که می‌توان در مورد کابین خودرو به کار برد. مجموعه‌ای از صفحات  دیجیتالی سری 8 در  پشت فرمان قرار گرفته و فرمان شکلی سه پر به خود گرفته است.

3

در فضای داخلی نیز برجستگی‌های داخلی و نوارهای کرومی جذاب هستند که  دور سیستم "آی درایو" را گرفته‌اند. شارژر بی‌سیم، فضایی برای وسایل کوچک، پورت USB از امکانات داخلی  خودرو هستند.

4

ب‌ام‌و Z4 در بالاترین تریم خود  از موتور 3 لیتری جدید 6 سیلندر با قدرت 385 اسب‌بخار بهره می‌برد.

Z4 از ابتدا معرفی و قبل از نمایش مدل مفهومی، از دیفرانسیل عقب قفل شونده و سیستم تعلیق اسپورت در ارتفاع کم خبر داد و قرار است در روزهای آینده این خودرو قبل از رویداد خودرویی- ساحلی آمریکا رسما معرفی شود.

5