۰ نفر

با حضور سفیر کره جنوبی، رکستون G۴ در ایران رونمایی شد +فیلم

۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 246454
با حضور سفیر کره جنوبی، رکستون G۴ در ایران رونمایی شد +فیلم

رامک خودرو طی مراسم باشکوه در هتل Novotelتهران در فرودگاه بین امللی امام خمینی با حضور سفیر کره جنوبی، خودروی رکستون G4 را رونمایی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت رامک خودرو نمایندگی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، چهارشنبه گذشته با برنامه ای رونمایی متفاوت و با حضور سفیر کره جنوبی و هیئت همراه در فرودگاه بین المللی امام خمینی در هتل فرانسوی نووتل یکی از بهترین محصولات شاسی بلند کره جنوبی را رونمایی کرد.

طی این مراسم که مهمانان آن از مجموعه های خودرویی کشور، بانکها و اهالی رسانه ها و خبرنگاران خودرویی کشور بودند، رکستون G4 با اجرایی هنرمندانه و موفق، یک رونمایی متفاوت از سوی رامک خودرو، رونمایی گردید.

سفیر کره جنوبی جناب سونگ هو و مدیر عامل شرکت رامک خودرو مهندس عزیزی در این مراسم سخنرانی کردند و در سخنرانی خود از همکاری مشترک ایران و کره و رویدادهای در پیش رو، سخن گفتند.

شایان ذکر است در این مراسم، آیتمی برای یادبود شهدای کشتی سانچی برگزار شد و سفیر کره جنوبی با اعلام تسلیت به مردم ایران یاد آور شدند و ابراز امیدواری کردند که قطعا در آینده شاهد توفیقات شرکت های خودرویی خصوصاٌ رامک خودرو در بازرگانی و در مسیر دریایی ایران و کره خواهد بود و این شرکتها با موفقیت خود، یاد کشتی سانچی را زنده نگه خواهد داشت.

ایشان از مراودات و همکاری متقابل بین المللی ایران و کره و سانگ یانگ کره جنوبی و گروه صنعتی رامک خودرو اعلام حمایت و همکاری نمودند و سخنان موثری را بیان کردند.