۰ نفر

آیا باید منتظر ب ام و X۸ باشیم؟ +عکس

۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۵۳
کد خبر: 232704
آیا باید منتظر ب ام و X۸ باشیم؟ +عکس

نمایشگاه خودرو فرانکفورت بی‌ام‌و با مدل X7 ظاهر شد؛ شاسی‌بلند مغرور و جذابی که فعلا کانسپت بود. پیش از نمایشگاه هم صحبت‌هایی از معرفی مدل‌های X7 و X2 به میان آمد. حالا چند ماهی از انتشار این اخبار نمی‌گذرد که زمزمه‌هایی از ساخت مدل X8 به گوش می‌رسد.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اگر تصمیم بی‌ام‌و از ساخت سری X8 جدی باشد، ما با یک پرچم‌دار شاسی‌بلند روبرو هستیم که در رده‌ی خودروهای آئودی Q8 و رنج‌اور به حساب خواهد آمد؛ خودروی شاسی‌بلندی با طراحی مناسب برای آفرود و پیشرانه‌ی قدرتمند که می‌تواند تورک (گشتاور) زیادی را برای پیمایش در شرایط جاده‌ای سخت تولید کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی مگ، طراحی ظاهری بی‌ام‌و سری X8 احتمالا به مدل X7 شبیه خواهد بود؛ چراغ‌های کاملا باریک و کشیده که به جلوپنجره‌ی کلیوی بزرگ خود نشانه می‌روند. هم‌چنین فرم متفاوت سپر، دریچه‌های هوای زیرین و خطوط منحنی روی بدنه از جمله درب‌موتور از دیگر خصوصیات طراحی X8 قلمداد می‌شوند. درحقیقت برای درک بهتر از شباهت کلی مدل‌های X8 و X7 می‌توانیم مدل‌های X6 و X5 را مثال بزنیم.

ب ام و

فعلا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاید حتی خود بی‌ام‌و هم از ساخت نسخه‌ی نهایی این خودروها مطمئن نباشد، چراکه ممکن مثل بسیاری از کانسپت‌ها، سری‌های جدید X بی‌ام‌و هم تبدیل به کانسپت‌های به‌یادماندنی این شرکت باواریایی شوند. با این حال طبق گزارشات اخیر، تصمیم شرکت آلمانی بی‌ام‌و جدی به نظر می‌رسد. درمورد سری X7 گفته شده بود که سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود. با این حساب اگر برنامه‌های بی‌ام‌و درست پیش بروند، احتمالا تا قبل سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد عرضه‌ی مدل‌های X2، X7 و X8 خواهیم بود.

ب ام و