۰ نفر

جدیدترین شاسی بلند خانواده فولکس واگن +عکس

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱:۳۲
کد خبر: 226945
جدیدترین شاسی بلند خانواده فولکس واگن +عکس

این خودروی ساب کامپکت ظاهر محافظه‌کارانه‌ای را به خود گرفته و برخی از ویژگی‌های آن با الهام از تی-راک ساخته شده است.

نسخه‌های SUV فولکس واگن گسترش یافتند و این کارخانه آلمانی اینک توارگ، تیگوان و تی-راک را در خط تولید دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، اما ظاهرا این خودروهای قدبلند برای فولکس‌واگن کافی نیست  و قرار است از سال 2018 چهارمین عضو این خانواده  به عنوان کوچکترین مدل این رده و با نام احتمالی تی- کراس وارد خط تولید شود.

فولکس واگن

قدرت سواری در این خودرو نسبت به مدل "پولو" افزایش یافته است. این در حالیست که هر دو خودرو از یک پلت‌فرم واحد بهره می‌برند.

فولکس واگن، بااین خودرو قصد دارد به رقابت با یکی از دوست‌داشتنی‌ترین خودروهای نیسان یا همان جوک بپردازد. خودروسازان دیگر نیز در این رده نمایندگان زیادی را معرفی کرده‌اند. سئات آرنا نیز یکی دیگر از رقبای این خودروی جدید محسوب می‌شود.

فولکس واگن

احتمالا این خودرو از یک مدل سه یا چهار سیلندر بنزینی بهره می‌برد و در مواردی شاهد نسخه‌های دیزلی خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود موتورها در حجم یک لیتر باشند و حدود 110 اسب بخار قدرت دارند.

فولکس واگن

مدل‌های ارزان‌تر این خودرو به یک سامانه انتقال قدرت دستی مجهز است و در نسخه‌های گرانتر شاهد گیربکس‌های دوکلاچه اتوماتیک هستیم.

احتمالا فولکس‌واگن این خودرو را به صورت "آل‌ویل‌درایو" یا با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه می‌کند تا مشتریان به راحتی در سطوح یخی و برفی در روزهای زمستانی حرکت کنند.

فولکس واگن